Rozdział 11

93 0 0
                                    

MARIKA POV:

-To co, gramy w butelkę? -Zapytał ucieszony Michał.

-Spoko. -Odpowiedzieliśmy chórem.

-Nina zacznij. -Powiedział jej chłopak który przyjechał do nas po jakiejś godzinie.

Wypadło na Mateusza.

-Pytanie czy wyzwanie? -Spytała dziewczyna.

-A daj wyzwanie. -Odpowiedział bez namysłu.

-Pocałuj się z Michałem.

Podszedł do niego i go pocałował.

-Dobra dawaj to. -Mati wyrwał Ninie butelkę.

Wypadło na Marcela.

-Pytanie. -Powiedział tym swoim szorstkim głosem

-W ilu osobach stąd byłeś lub jesteś zakochany?

-W jednej. -Spojrzał na mnie tymi swoimi cudownymi oczami.

-Kręć. -chłopak podał mu butelkę.

Wypadło na mnie.

-Pytanie czy wyzwanie Mariczko?

-Pytanie.

-Kochasz mnie? -Nastała chwila ciszy.

-Nie wiem.

-Tak czy nie?? -Dopytywał.

-Tak. -Wzięłam butelkę i zakręciłam.

Wypadło na Wiktora.

-Siedź Matiemu przez dwie rundy na kolanach.

I tak spędziliśmy kolejną godzinę.

~~~

-Pa wszystkim. -Powiedziałam gdy już wychodziłam od moich nowych przyjaciół.

Udałam się w kierunku domu. Zadzwoniłam do rodziców żeby po mnie przyjechali. Marcel z Niną poinformowali ich wcześniej że jestem z nimi i wrócę późno.

~~~

Leżałam właśnie na łóżku myśląc o wszystkim. Dosłownie. Czekałam na wiadomość od Romeo Marcela, mówił że się odezwie. Przeczekałam tak jakieś 20 minut co chwilę sprawdzając telefon. W końcu zasnęłam.

~~~

Rano obudził mnie dzwonek do drzwi. Byłam sama bo rodzice z rodzeństwem pojechali do babci czy coś takiego. Nie chętnie wstałam z łóżka, zarzuciłam na siebie bluzę, poprawiłam włosy i ruszyłam otworzyć drzwi.

-Obudziliśmy cię? -Spytali chórem.

-Nie, wejdziecie. -Wpuściłam Marcela, Michała, Dawida, Mateusza, Emilkę, Ninę, Wiktora i Gracjana do środka.

Nie powiem trochę ich było. Usiedliśmy w salonie k wspólnie zdecydowaliśmy że obejrzymy Titanica.

Pod koniec filmu widziałam jak Marcel wytarł kilka łez z policzków. Urocze.

Przytuliłam się do niego na co on odwzajemnił uścisk.

On i Ja (W Trakcie Korekty)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz