Szeptember 6. hétfő
Tizenegy első olyan napja, amikor egy egész nyár óta újra látom Cortezt, és vissza tudom neki adni neki a nyakláncot. Bár tudtam, hogy nehezen fogom meg tenni ugyan is egész nyáron rajtam volt, és szinte a részemmé vált. Végül nagy erőfeszítések árán kicsatoltam a nyakamból és a zsebembe süllyesztettem, és telefonomat a másik zsebembe téve elindultam az iskolába.
A Szent Johanna előtt egyből felismertem őt, ugyan is mint ő egy központi figura. Ott állt mindenki körülötte, és tudtam, hogy nem fog rám felfigyelni, így óvatosan oda mentem és egy halk köszönés morogtam oda.
-És milyen kaja volt a repülőn?- kérdezte Zsolti.
-Nem ettem- vont vállat Cortez. - Az egészet végig aludtam.
-Oh- húzta el a száját Zsolti, és Cortez újra körbe nézett, és hát megállt a tekintete rajtam.
Egy óvatos mosollyal felé biccentettem, és én is szóra nyitottam a számat.
-Örülök, hogy itt vagy. És gratulálok, hogy átmentél magyarból.
-Áh, nincs kedvem évet ismételni- vonta meg a vállát, és újra mélyen bele nézett a szemembe.
-Amúgy láttátok az új insta fiókot, aki mindenkit bekövetett- szólalt meg Dave.
Erre persze egy emberként vette elő mindenki a telefonját, minket leszámítva. Engem sose érdekelt a közösségi média, és Cortezt sem, így hát még mindenki.
-Amúgy meg szerettem volna köszönni az ajándékot - feleltem, és a zsebembe kotorásztam.-De nem tarthatom meg.
-Miért is? Talán nem tetszett?- kérdezte felvont szemöldökkel.
-Nem, hanem nem értettem, hogy miért küldted. Így lesz a helyes- és felé nyújtottam.
-Tartsd csak meg. Szimplán azét küldtem, mert kedvellek- vont vállat.
-Oh értem feleletem- és vissza akartam süllyeszteni a zsebembe, de megfogta a kezem.
-Ha megengeded a nyakadba rakhatom?
-Igen- feleltem pirulva.
A hajamat óvatosan feltartottam, és pirulva néztem a távolba.
-Kész is- mondta Cortez és felé fordultam
-Köszönöm- hebegtem.- De mennem kell. Már használatba vettem a könyvtárat- dadogtam.
A fiú hihetetlenül felnevetett, de engedte hogy elmenjek, így berohantam a terembe, letettetm a táskám, előhalásztam a könyvem és a könyvtárba mentem. A helységben voltam óra kezdete előtt tíz percig, mert nem nagyon találtam a könyvet, amit ki akartam venni. Végül nagy nehezen meglett, és vissza mentem a terembe, ahol mindenki a telefonját bámulta.
-MI történik- mentem oda Virághoz.
-Láttad Szent Johanna pletykái instát?- nézett rám a lány.
-Tessék?- meredtem rá.
-Létrejött egy pletyka oldal az iskolának.....
Egyből a telefonomért nyúltam és villámgyorsan megnyitottam az alkalmazást. És tényleg ott volt a követés, és hát én is vissza követtem. A felhasználó automatikusan engedte (mintha csak arra várt volna, hogy én is kérjem) és elém tárult az egész. Semmi nem volt a bióban vagy a feedben. Egyszerű volt és letisztult. És hát ott volt az első poszt. Egy kép volt, amin én és Cortez a nyakláncot a nyakamba kapcsolta. Alig 20 perce készült a kép, de már most hatalmas népszerűségnek örvendett.
Vége a nyárnak, és a Szent Johannába is megérkeztek a fontosabb tanulók. Természetesen vannak még akik, nincsenek jelen, de a nekünk fontosabbak itt vannak. Megérkezett Cortez is Amerikából, és minden lány újra rá csorgathatja a nyálát. Hogy miért pont ő? A rejtvény egyszerű. Cortez képviseli szemükben a rosszfiút, de mi van ha a rosszfiú szíve nem azok felé a lányok felé irányul, akikre gondolnánk. Esetleg egy olyan ember iránt érdeklődik, akik teljesen vissza húzódik,mint a szürke egérke. Talán most több esélye lesz, hogy nincsenek zavaró tényezők. Vagy csak szimpla barátság? Esetleg a balhés négyes egyik tagja pont őt pécézte ki magának?
Kedves Szent Johanna itt Bavard (ejtsd bavahr) és leleplezem erről az osztályról a dolgokat.Sokkos állapotban adtam vissza a telefont, és úgy ültem le a helyemre. Ki ez a személy, és mit akar tőlünk. Alig bírtam az órára koncentrálni, egész végig ezen rágódtam. Valaki bele akar folyni az életünkbe és ezzel akar jót szórakozni. Szerencsére a fiók privát és csak a Szent Johannások látják a posztokat, de az is nagyon sok ember. Megfordult a fejembe a feljelentés, de mivel nem tudjuk ki az, így lehetetlen lenne.
Az volt a legjobb ötletem, hogy egész nap alig szólok valakihez. A könyvembe merültem és csak néha néztem föl, de amit láttam nem tetszett . A torkom teljesen elszorult, mert Cortez egy 12.-es lánnyal beszélgetett, és igazából felém se nézett. Nem tudtam, hogy miért kaptam ezt, de tűrtem. Mindig is csak tűrtem a dolgokat, így ez most se volt másképp.
***
Este amikor haza értem megpróbáltam tanulni, mert akkor már több kedvem és energiám volt az egészhez, de tudni akartam, hogy ki az. Nap közben amikor Kingának felvetettem, ő azt mondta hogy egy troll, de nem nagyon hittem neki.
Tanulás végeztével a telefonomhoz nyúltam és megnyitottam a messengert, ahol egyből Cortez neve fogadott.
Cortez: Szia beszélhetnénk?
Ez üzenet kb 2 órája jött, így idegesen vissza írtam neki egy igent. Érdekes mód egyből reagált is dolgokra.
Cortez: Figyu, ma direkt kerültelek. Nem akartam ennek a fasznak újabb okot, hogy írjon. Engem nem nagyon hat meg, de tudom, hogy téged olyan szituba tud hozni.
Reni: Hát igen. Furcsa volt....
Cortez: Szerintem nem áll meg ennyinél ez az alak.
Reni: Szerintem se, de miért teheti?
Cortez: Szerintem idegesíti őt, hogy jól el van ez az osztály, és szét akar minket cincálni.
Reni: Ez jó meglátás.
Cortez: Reni én nem akarlak kihasználni, ennyit megígérhetek.
Reni: Rendben, hiszek neked :)És annyiban maradt az üzengetés, mert átmentem instára, ahol is egy üzenet fogadott, nem mástól mint _szentjohannagimipletykái_-tól. Idegesen rámentem és ez tárult elém.
Kedves Reni. Hogy tetszett a poszt, azt akartam, hogy örülj, hogy ne szenvedjetek, de a te kis borsónyi agyad nem fogta fel a dolgokat, így változtatom a szabályokat. Elején azt akartam, hogy szerelmesek legyetek, de ha ti nem akarjátok. A feladatod a következő. Holnap menj oda Cortezhez és mond meg neki, hogy nem akarsz tőle semmit és add vissza a nyakláncodat. Reni tudjuk, hogy nem akar tőled semmit és csak játszadozik veled. NE áltass minket. Ezt iskola időben kell megtenned, az udvaron. Látni akarok mindent, és tudni akarom, hogy mindenképp megcsinálod. Ha elmondasz neki bármit erről, vagy nem teszed meg akkor a naplódból kerülnek ki részletek az oldalra. Puszi Bavard
YOU ARE READING
Sakkban tartva /szjg ff/
FanfictionEgy insta oldal, egy történet, egy privát üzenet és az életed felfordul. De miért kezdődött el ez az egész? Miért kellett ezt tennie Bavardnak. Talán elege van, hogy sokan szerencsétlenkednek, vagy nem szereti a titkokat. Esetleg az is a pakliban va...