Cortez ölelésében ébredni mit ne mondjak igen üdítő lenne, ha nem egy orbitális nagy hibára készültem volna az éjszaka közepén. Szerencsére drága Cortezünk fehér neműben aludt, így a ruháit könnyen magamra tudtam kapni, és a telefonjáért nyúltam. Gyors kiosontam a szobából és megpróbáltam nem felébreszteni.
Az ajtónk előtt az instát nyitottam meg, és még vártam megállapítottam hogy rettentő hideg van. Bár Corteznek vastag kapucnis pulcsija volt, nem segített a helyzetemen.
a.k.coret: Dobni akarok
A szavak bepötyögése után egyből elkezdett írni Bavard.
_szentjohannapletykái_: A számod a 4. Ez nem olyan rossz. Menj ki a Vérmezőre. 10 perced van, és ott kapod a feladatod.
Egyből elkezdtem rohanni, hogy oda érjek és addig se fáztam. Persze fejből ismertem a helyet, és az oda vezető utat így gyorsan oda értem. Persze egyből felvettem a kapucnit, és a telefont előkapva írtam neki.
a.k.cortez: Itt vagyok.
_szentjohannapletykái_: Rendben menj az egyik padhoz, és ülj le.Azt tettem amit mond, és remegve a legközelebbi padhoz sétáltam.
_szentjohannapletykái_:Mi volt az este?
a.k.cortez: Mi a franc, most kajak erre vagy kíváncsi?Láttam ahogy valaki felém közeledik, így hát én is felálltam.
_szentjohannapletykái_: Te meg ki a fasz vagy?
Óvatosan levettem a kapucnim és a felém közeledő alakra néztem.
_szentjohannapletykái_: Reni, mit keresel itt? Nem téged vártunk?
-Én teljesítem a feladatát- mondtam magabiztosan
_szentjohannapletykái_: Ilyen nincs
-Nem érdekel. Most én dobok.
_szentjohannapletykái_: Nem
-Dobni akarok- ordítottam.
_szentjohannapletykái_: Reni te nem fogsz.
-Dobni akarok- ordítottam még jobban. -Vagy leugrom.
-Nem értetted a főnököt- hallottam meg egy hangot mögülem, és feketeséget láttam, de még előtte gyorsan ki tudtam kapcsolni a telefont, hogy ne tudjanak benne kutakodni.
***
Mikor elkezdtem magamhoz térni egy egyszerű szobában találtam magam. Egy baldachinos ágyban feküdtem azt tudtam, de igazából félhomály volt, így nem nagyon tudtam mit kivenni. Egyből felálltam, és láttam hogy fehér neműben vagyok. Valamit keresni akartam, hogy magamra kapjam, de közben hangokat hallottam a folyosóról.
-Te teljesen hülye vagy?!- hallottam egy éles hangot.
-Most nem volt jobb ötletem. Nem eshetett le. Ő még is csak Reni.
-Ahj ti hülyék. Akkor előbb kell elkezdeni felkészíteni- hallottam egy női hangot.- Bavard csak karácsonykor akarta. Nem tudjátok a szabályokat?
-De tudjuk, Adier (ejtsd édé). De csőbe húzta a számításokat- vágott közbe az első.
-Leszarom. Valamit ki kellett volna találni. Többet vártam tőled Salarié.
És eddig hallgatóztam mert elkezdtek távolodni. Tudtam hogy ott van az idő, így hát óvatosan kinyitottam az ajtót, és elkezdtem sprintelni. Elkezdtem futni, de nem tudtam hogy merre. Hála az égnek nem nagyon vettek észre, de a kamera folyamatosan figyelt. Meg kellet keresnem, hogy azt merre találom, hogy véget vessek ennek az egésznek. Nem néztem hova nyitok be, csak egy szobába estem be, ahol megláttam a táblát. De nem csak egy kinevet a végén tábla volt, hanem egy sakk tábla is. Egyből tudtam, hogy az első játékhoz kell oda mennem. Legnagyobb meglepetésemre mind a négy csapat bábújából egy fel volt állítva. De csak kettő volt kint. A másik kettő még várt. A sakkhoz mentem volna oda, de lépéseket hallottam így gyorsan el akartam bújni. Hát ez nem nagyon sikerült.
YOU ARE READING
Sakkban tartva /szjg ff/
FanfictionEgy insta oldal, egy történet, egy privát üzenet és az életed felfordul. De miért kezdődött el ez az egész? Miért kellett ezt tennie Bavardnak. Talán elege van, hogy sokan szerencsétlenkednek, vagy nem szereti a titkokat. Esetleg az is a pakliban va...