Még több információ

439 17 16
                                    

-Egy nagy "Ki nevet a végén?" táblán vannak a bábuk. Eddig kettő indult el, de mind a négy tábla fel van állítva- vázoltam fel.

-Akkor eddig mi indultunk el- szólalt meg Cortez.

-Hogy érted, hogy mi?- hökkentem meg.

-Én és C.

-De te miért? Te nem tettél semmit se ellene. Te nem gátolod őt hogy engem szerethessen.

-Akkor Zsolti, vagy Dave?- háborodott fel Ricsi.

-Miiii?- hűltem el.

-Mióta nem nézted a telefonod- mutatott a készülékemre Cortez.

-Kb 2 vagy 5 napja- mondtam egyszerűen.

Ricsi egyből a fejembe nyomta a két poszton, aminél az egyiken Zsolit gyerekkori képe van, ahol még jobban el volt hízva mint tavaly, és Dave aki egy Nokiaval szelfizik.

-És mi van ha a balhés négyes emberei vannak fent a táblán- szólalt meg Cortez.

-Igen, ez reális lehet. Amúgy Ricsi neked mi volt a feladatod?

-Nem akarod tudni-mondta a szemembe se nézve.-Nagy nehezen csináltam csak meg, de még nem most.

-Annyira nem lehetett rossz. Ha már Cortezt is valami olyasmire akarta ma kérni.

-De ez sokkal rosszabb. E miatt nem biztos hogy megbocsájtanál.

-Naaah- nógattam tovább.

-Reni én küldtem el neki a napló részleted- fakadt ki belőle.

-Hogyan?- képedtem el.

-Rólam ezért nem került ki még semmi, mert benne voltam ezekben.  Nagyon sajnálom, de meg kellett tennem.

-És nem is fogok rád haragudni emiatt- hazudtam a képébe, mert fájt, de Bavardot ismerve tudtam, hogy ha ő nem kéri Ricsi nem teszi meg.

-Van valaki aki gyanúsított- komorodtam el.

-Gábor-mondta Cortez.

-Ő miért? Nem csinált semmit.

-Igen, de voltak fura megjegyzései. Majd csak figyeld holnap,de most aludni kéne, hosszú napunk volt-felelte Ricsi.

ÉS hát így történt hogy mi hárman jól magunkra zárva mindent aludtunk. Igazából egyáltalán nem ez volt életem legjobb alvása. Annyit forgolódtam és azon gondolkoztam hogy honnan ismerhetem a Testvér arcát. Olyan ismerős volt, az a sötét haj, zöld szemek.

***

Olyan öt körül már fent voltam, mert addig bírtam és a két nyugodtan szuszogó srácot magára hagyva a konyhába mentem. Nekik legalább jobb estéjük volt, de én valahogy a kínok kínját éltem át álmomban, amikor is realizáltam, hogy mind ez miattam van. Ha egyszerűen behódolok Bavardnak, akkor abba hagyja.De hogy hogyan fogom azt tenni, nem tudtam de abban biztos voltam hogy ki kell találnom ki a Testvér.

Amúgy kellemesen elütöttem az időt, amíg a srácok aludtak. Szendvicseket készítettem, reggelit rittyentettem össze, és még össze is raktam, hogy mit akarok felvenni. 

-Te meg mit csinálsz? -nézett rám kómásan Cortez.

-Reggelit, kérsz?- tettem elé a rántottát.

-Anyád főztjére hajaz?- kérdezte, még én kólát töltöttem neki.

-Kóstold meg és megtudod- vontam vállat.

A fiú vonakodva beleszúrta a villáját, és nagy nehezen a szájába vette. És hát nem köpte ki, és nem is fintorgott. Direkt nem akartam elfordulni tőle, hogy végig lássam az arcát és a torkát, de egész egyszerűen lenyelte.

-Nem rossz -vont vállat.

-Mi nem rossz?- jelent mer Ricsi.

-Reni rántottája- felelte Cortez, és Ricsi elé is letettem egy adagot.

***

Miután össze készülődtünk elindultunk a gimi felé (persze közben Virágot is össze szedtük, akinek nagy vonalakban elmondtuk a fontosabb tudni valókat). Egész úton a Szent Johanna felé Cortez kezét szorongattam. Tudtam hogy nem fog tetszeni Bavardnak, hogy a kezét fogom, és még jobban nem fog tetszeni, hogy úgy viselkedünk mintha mi se történt volna.

-Most már tényleg nem értem, hogy mi van - szólalt meg Zsolti. -Ti olyanok vagytok mint egy rossz brazil szappan opera szereplői. Egyszer együtt vagytok, aztán szént mentek, aztán újra össze jöttök, de akkor már titokban végül megint szakítotok. És most ott állunk, hogy újra együtt vagytok.

-A mostani helyzethez alkalmazkodunk- nevettem el magam. -Valószínűleg még jó párszor fogunk szakítani, aztán újra egy párt alkotni.

-Popcornt kaphatok hozzá?

-Persze, hogy nem- forgatta meg a szemét Ricsi.

-Ez most komoly téma- csatlakozott be Kinga is.

-Halljátok ezt- szólaltam meg, ugyan is a suli rádió szólt max hangerőn.

,,Come to the land of the lost and lonely
Don't be afraid, we'll be one big family
Of freaks like you and me
I know a place where the bruised and broken
Live like the kings and the queens of tragedy
Just freaks like you and me
We are the freaks"


-Nekem van a legszarabb angol tudásom, de le tudom vágni, hogy nem a rádiósok tették be- értetlenkedtem.

-Bavard embere, volt az- felelte egyszerűen Virág.

-És nézzétek milyen propagandát terjeszt- hozott elénk egy lapot Gábor, aki bentről rohant ki.

A képen Cortez volt, és had ne mondjam milyen jelzőkkel illette. De a lényege az volt, hogy Cortez egy megcsalós bántalmazó típusnak lett beállítva.

-Te szent szar- kapott a fejéhez.

-Először Cortezt akarja kiiktatni.Miért?- értetlenkedett Kinga.

-Mert Bavardnak velem vannak céljai- nyögtem ki.

-Renáta nem te vagy a világ közepe....- kezdte volna.

-Most igaza van- helyeselt Cortez.-Nem nő, és nem belém szerelmes, hanem egy olyan emberről beszélünk aki Renit akarja.



Sakkban tartva /szjg ff/Where stories live. Discover now