Szóval a hónap utolsó napja, holnap már október. Cortezzel egy jó ideje nem beszéltem, amit nem is bánok, mert erős gyanúm hogy ő Bavard. A furcsa megjegyzések, ugyan az a szó használat az üzenetekben. Az a legbiztosabb, hogy nem megbízható személy.
Így hát nem nagyon beszéltem velük. Bár ma sem nagyon akartam, de amikor meghallottam, hogy szünetben beszélgetnek, egyszerűen nem bírtam magammal.
-Lehet most mindenkit ki akar iktatni Cortez körül -dobta fel az ötletet Dave.
-Van benne valami- szólalt meg Ricsi. -Először Ren, utána meg Dina.
-Arra nem gondoltatok, hogy nem Cortezt akarja felszedni- csaptam be a könyvem. -Nem minden körülötte mozog- feleltem, és elindultam kifelé.
-Ren tudsz valamit, akkor mond el!- kiáltott utánam Ricsi.
-Reniii- visított utánam Zsolti, de én csak egyenesen mentem.
Nem volt kedvem velük beszélni, főleg Cortezzel, de nem bírtam ki hogy ne szólaljak meg. A tények azok tények, és az illető (legyen fiú, vagy lány) az nem Cortezt akarja elkapni.
-Mi a faszt csinálsz? - meredtem Cortezre.
-Mond el!- morgott rám. -Itt most a mindenki békéről van szó. Ki az?
-Fogalmam sincs, de azt tudom hogy nem beléd szerelmes. Lehet most azt akarta elérni, hogy ezt gondoljuk de nem az.
-Akkor kibe- nézett mélyen a szemembe.
-Belém- feleltem már-már hang nélkül, mert akkor mondtam ki először.
-Ezt honnan veszed biztosra?
-Mert olyan szavakkal írta le nekem hogy mit tett Dinával, mint amit te mondtál nekem azon az estén. Úgy hogy te vagy Bavard?
-Reni ne hülyéskedj. Nem vagyok pszichopata-nevetett fel kínosan.
-Akkor honnan vette azokat a szavakat ,, Te vagy a leggyönyörűbb nő, akit valaha láttam." vagy hogy ,, Nem szeretem ha szomorú vagy"
-Reni bármi utal most az ellenkezőjére nem én vagyok.De tény ami tény, nem akartam mindent újra elbaszni ezért- kezdte el és elengedve a telefonjáért nyúlt.- Amit mondtál megtettem.
_szentjohannapletykái_: Drága Cortez, tudom hogy nagyon szerelmes vagy Renibe. De most hogy mindent elrontottál, még mindig az vagy?
a.k.cortez: Igen. Reni a leggyönyörűbb ember, akit valaha láttam.
_szentjohannapletykái_: De te csak kihasználtad.
a.k.cortez: De többet nem fogom, mindennél többet ér nekem, és ezt nem fogja a te kis játékod akadályozni.
_szentjohannapletykái_: Fogadjunk?
a.k.cortez: Én nem fogadok veled semmiben.
_szentjohannapletykái_ Ez nem így megy. Ezek az én szabályaim, amik azt mondják hogy dobj.
a.k.cortez: Mi fasz?
_szentjohannapletykái_: Dobj!
a.k.cortez: Jó dobok
_szentjohannapletykái_: A számod nem más mint a hat. Remélem örülsz, olyan mezőre léptél, ahol nem kell csinálnod semmit. Majd jelentkezem legközelebb a dobásoddal.
a.k.cortez: Mit jelent ha beérek a célba?!
a.k.cortez: Mi a faszt jelent?!_szentjohannapletykái_ letiltott téged.
-Ezt nem értem- hűltem el.
-Most nem is akarom elmagyarázni, túl sok fül- felelte.
-És valakinek már elmondtad?
-Még nem- rázta meg a fejét.-Én se bízok senkiben. Benned lehet most a legjobban megbízni, mert te nem tennél ki ennyi mindent magadról.
***
Este az utcában sétálgatva vártam Cortezt, de olyan érzésem volt mintha figyeltek volna.
-Hello- bökte meg a hátam hátulról Cortez.
-Szia-mosolyogtam rá.
Lehet egy évvel ezelőtt a hebegéssel küszködtem volna, de most nem.
-Hogy vagy?- kérdzete miközben elkezdtünk sétálni.
-Meg vagyok,csak kicsit félek.
-Jogos, bennem is van egy kis félsz ezzel az őrülttel szemben.
-Szerinted mit jelenthet a dobás?- kérdeztem.
-Fogalmam sincs, de nem is akarom megtudni. Túlságosan ijesztő-rázta meg a fejét.
-Remélem minél hamarabb befejezi.
-Abban én is reménykedem. Végre senki sem állna közénk.
-Mire gondolsz?- lepődtem meg.
-Nem vagyunk együtt?- hökkent meg.
-Nézd Cortez. Szerintem olvastad a bejegyzést, és láttad hogy túlságosan szeretlek, de most nem tudjuk újra kezdeni. Túl veszélyes.
-Van benne valami biccentett.
-Meg ha bármi olyat csinál újra, ne kelljen magyarázkodnunk, úgy hogy ha befejeződött ez az egész.
-Rendben.
-Megvársz?- kérdezte, miközben a szemébe néztem.
-Kettő és negyed éve magamban mást sem csinálok- felelte, miközben megigazította a haját.
-Pedig nem teljesen úgy tűnt.
-Az csak a látszat- rázta meg a fejét.- Legbelül rád várok- mondta és megcsókolt.
Élveztem a csókját, de tudtam hogy el kell engednem. Hogy ez nem tarthat örökké, így hát eltávolodtam tőle, és akkor vettem észre hogy a távolból valaki minket néz.
-Valaki figyel minket- mutattam a sötét ruhás alak felé.
-Lehet egy járókelő- intett Cortez.
-Nem, nézd- és megragadtam a karját, hogy tovább menjünk.
Az alak követett minket, és így már meg bizonyosodott Cortez is, hogy ránk lett állítva valaki. Így hát az idegen felé vette az irányt. Óvatosan átkeltünk az úttesten, de a másik oldalon már rohant az idegen felé. Olyan gyorsan haladt, hogy a kívülálló nem tudta kikerülni, így hát a földön landot.
-Ki vagy?- kérdezte tőle Cortez, de amikor megfordult az illető, rendesen meglepődtünk.
-Karcsi?!- súgtam magam elé, miközben a szám elé kaptam a kezem.
-Nem én vagyok- kapta fel védekezően a kezét. -Én csak egy besúgó vagyok- mondta ziháltan.
DU LIEST GERADE
Sakkban tartva /szjg ff/
FanfictionEgy insta oldal, egy történet, egy privát üzenet és az életed felfordul. De miért kezdődött el ez az egész? Miért kellett ezt tennie Bavardnak. Talán elege van, hogy sokan szerencsétlenkednek, vagy nem szereti a titkokat. Esetleg az is a pakliban va...