Köszönet nyilvánítás

280 9 5
                                    

Még sose írtam ilyet. Furcsa lesz, de akkor kezdjük is el.

Köszönök mindent mindenkinek aki olvasta az egészet, köszönöm, hogy velem tartottatok. De hát egy korszak lezárult. Ahogy a one shoto-s könyvemben írtam nem lesz több Szent Johannás ff (bár még bármit hozhat a jövő). Az okát nem akarom újra kifejteni, így inkább onnan idézek :

,,Hola. Hát ide és elérkeztünk. Az utóbbi hónapokban nem írtam ide semmit. Ennek az volt az oka, hogy nem volt semmi ötletem, de nem akartam semmit se kitalálni ide. Ennek az egyik oka, hogy már nem tudtam volna semmi újat nyújtani, ami nem lesz klisés. A másik meg hogy én is rengeteget változtam az elmúlt egy évben mióta komolyabban írom ide a részeket. Körülbelül egy 1,5 éve ismerkedtem meg a Szent Johanna világával, és annyi ötletet adott, hogy azt nem bírtam magamban tartani. Nem sok könyv tud így megmozgatni, de ez megetette. De azóta eltelt 1,5 év, és én is annyi minden mást olvastam. Rengeteg szépirodalmat, és olvasmány választáskor valamilyen téren mindig is kerültem a gimis zsáner irodalmat. Tudjátok ezt a nyáltól csöpögős tini regényeket.Természetesen nem csak olvasottságom nőtt, hanem én is értem és komolyodtam (fura bele gondolni, de 1,5 év és nagykorú vagyok).És hát a harmadik, és egyik legfontosabb, hogy ki akarok törni a fanfictionok világából. Legbelül mindig is tudtam, hogy azért kezdtem el inkább ilyeneket írni, mert ezek generáltál az olvasottságot. Ezek felől érdeklődtek többen, és hát én egy türelmetlen fajta vagyok. De most meg nem nagyon szeretnék ezzel foglalkozni. Ki akarok ebből lépni, és egy nehéz utat bejárni. "

És hogy mi várható, azt nem tudom. Jelenleg egyetlen futó könyvem a Mindennek az oka, de ott is rég nem volt rész. Nem mondok semmit, hogy mikor fogok fixen újra jelentkezni, és milyen könyvvel, mert nem tudom mit hoz a jövő. Azt tudom hogy még a nyár alatt csomó szabad időm lesz, és az is meg van hogy jelenleg melyik "vázlatomba,, fektetek időt és energiát, de hogy az mikor fog kikerülni azt nem tudom. De az oldalamon van fent könyvek amiket szerintem érdemes lecsekkolni,m ha tetszett a fogalmazás készségem :D.

Végül búcsúzok egy idézettel.

Minden tett mélyén a veszély van; senki se tudja,
hogy mit hoz neki még az, mibe most belekezd.

Szolón


Sakkban tartva /szjg ff/Where stories live. Discover now