A garázsmenet

448 15 0
                                    

A garázsban az osztály fele ott volt. Még vártunk pár emberre, de már jelen volt Dave, Zsolti, Macu, Jacquise, Gábor és Kinga.

Az első három valami sorozatról beszélt, ami nem rég jött ki, a második párosnál meg Gábor kutyájáról ment a szó. És Kinga, aki érdekes mód a mobilját nyomkodta, de egészen ideges volt.

-Minden rendben- mentem a lány mellé.

-Renáta, igen- mondta idegesen. - Csak meddig kell még várni ezekre a jómadarakra.

-Cortez késik egy kicsi mondta, Virág és Ricsi....- kezdtem volna, de nyílt az ajtó.

-Most érkeztek meg- bólintott a lány.

-A rockerek meg mindjárt itt lesznek, csak....

-Vííí Reni- ugrott a nyakamba Virág, amire a kanapén ülő lány megforgatta a szemét.

-CSőő- jelentek meg az ajtóban a Rockerek is.

Így hát már csak Cortezre kellett várni. Igazából ő se késett sokat, csak kb 5 percet, de szerintem nem volt olyan vészes. Természetesen Kinga egyből túl reagálta, végül közbe avatkoztam.

-Nézd én is szoktam késni.

-Igen Renáta......

-Figyelj ide Kinga, inkább kezdjük el az egészet mert ha minél előbb ki akarjuk deríteni ki ő, akkor nem vesztegethetjük az időnket. 

-Igazad van  Renáta. Kivételesen használtad az eszed- mondta és a garázs közepére ment.

-Ló, miért hívtál minket össze?!- idegeskedett Zsolti. -Ez így nem buli, hogy csak az osztály van itt.

-Most komolyabb dolgunk van- forgatta meg a szemét a lány.

-Igen- álltam mellé. -Van egy igen nagy problémánk Bavard személyében.

-Szóval- csapta össze a kezét Kinga. -Valaki olyan lehet, aki már tavaly itt volt.

-Kinga eddig mi is eljutottunk- sóhajtott Ricsi. -De valami konkrétum.

-Van egy olyan sejtésem, hogy lányról beszélünk.

-Ezt honnat gondolod?- háborodott fel Zsolti.

-Az írás módja, idézem: ,, Drága Kinga mindannyian jól tudjuk, hogy mennyire fontos neked a verseny. Van egy ajánlatom a számodra"- kezdte volna és eltette a telefont. - Bármennyire trágár kifejezéseket szokott használni, azért ebben a két sorban volt egy kis kifinomultság, amit a fiúk nem vesznek észre.

-És ők nem mennek az érzelmekre- vettem át a szót.- Inkább a fájdalom.  Akkor egy lányról beszélünk.

-Kétségen kívül- bólintott a lány.

-Vagy egy meleg srácról- szólt közbe Cortez.

-Miért pont meleg?- vihogta el magát Andris.

-A melegek általában nőiesebbek- mondta egyszerűen. -Vagy csak nagyon jó a srác modora.

-De maradjunk inkább annál a felállásnál, hogy lányról beszélünk- vette vissza a szót Kinga. 

-Kinek nem tetszhet az osztály?- tette fel a költői kérdést Gábor.

-Valaki olyannak aki vagy ide vágyakozik vagy a balhés négyes kikezdte- mondtam nemes egyszerűséggel.

-De mi nem szólunk úgy lányokhoz- háborodott fel Zsolti.

-Vagy csak szerelmes az egyik tagba- felelte Kinga.

-És az a tag Cortez- bólogatott Dave.

-Hát C, túl csábos vagy- lökte vállba a fiút Ricsi.

-Lehet Dina az- vette fel Zsolti.

-Nem hülyeség- szállt be Virág.

-Edina?- röhögte el magát Kinga.- Az a lány nem ennyire okos. Valaki más. Valami kisegér.

-De van alapja az Edinás dolognak.....- kezdte Dave, amikor is mindenki telefonja megpittyent.

-Mon dieu!- kapott a szájához Jacquise.

-Mi az Zsák- vihogott volna Ricsi, amikor ő is meglátta a posztot.-Hogy a faszba történt- mondta és a telefonba nézett.

-Mi van?- ment oda Dave. -A kurva életbe.

-Valaki el is mondaná, hogy mi a fasz van, ahelyett hogy hitetlenkedtek?!- lett ideges Kinga.

-Ren- mondta ki Ricsi.

Egyből a telefonomért nyúltam. Idegesen mentem oda az instára és a legújabb posztot nézve a készülék kiesett a kezemből. A napómbóp volt ott egy nap, egy igen fájó nap emléke

Ha ti ellenem szervezkedtek, akkor én is ezt teszem. Kedves Szent Johanna, mindenki tudja azt a nyílt titkot,  hogy Rentai Renáta szerelmes Antai-Kelemen Ádámba, de hogy ennyire ezt nem gondoltuk volna. Jó olvasást.

Szeptember 21., hétfő

,,Életem legszomorúbb napja! Komolyan, amíg visszatelítődnek a könnycsatornáim és legalább tíz percig nem sírok, gyorsan leírom, mi történt. Jaj."

-Nekem most mennem kell- kaptam fel a telefont, és a kabátomat felkapva elindultam kifelé.

Minél messzebb akartam jutni onnan, nem akartam senkivel se beszélni, csak bőgni és bőgni. Elegem volt, és fel szerettem volna ébredni a rémálomból.

-Renáta- hallottam meg az ismerős hangot mögöttem. -Várjál már- rohant utánam Kinga.

-Miért. Nem bízhatok senkiben- mondtam a tegnapi szavait cinikus hangszínben.

-Igen, és még a saját osztálytársaidban sem. Még Cortezben sem- mondta ellentmondást nem tűrő hangon. -Tudod mivel folytatta az üzenetet, amit elkezdtem felolvasni?

-Hagyjál már Kinga- fordultam meg.- Elhiheted nem érdekel.

-De ez most érdekelni fog- mondta és előkapta a mobilját.-,,Drága Kinga mindannyian jól tudjuk, hogy mennyire fontos neked a verseny. Van egy ajánlatom a számodra. Kémkedni kéne az osztályodban, kell egy beépített ember. Rád senki sem gyanakodna és nagyon okos vagy, így te vagy a legjobb választás." Erre persze egyből nemet mondtam és perceken belül kint is volt a kép.

-Szerintem olyan nem lehet, akit már kiposztolt- gondolkodtam.

-Ne legyél ennyire biztos benne- rázta meg a fejét.-Renáta, bárki igent mondana ha olyan dolog van a kezében. Még te is-felelte és faképnél hagyott.

Ezek után elindultam haza felé, de megcsörrent a Basket Caste. Nem tudom miért keresett volna Cortez, de végül felvettem.

-Hello- szóltam bele.

-Reni én úgy sajnálom- súgta a telefonba. -Nem gondoltam hogy ezt teszem. Én most szarul érzem magam.

Sajnálja? Mi van ha rohadtul nem érdekli, csak ezt kell tennie? Ha csak játszik, ha ő a besúgó?De ha ő a spicli akkor is azt kell hinnie, hogy nem gyanakszom mert az csak rajtam csattan. Egyedül magamban bízhatok.

-Elhiszem- mondtam vissza. -ÉS semmi baj- feleltem, miközben magamat is próbáltam elhitetni.

Sakkban tartva /szjg ff/Where stories live. Discover now