Dina kizárva

415 15 1
                                    


Hétfő reggel nem tudtam hogy kéne mennem. Igazából egy bő kapucnis pulcsit kaptam volna magamra, de Kinga előbb sms-zet, így hát elvetettem az ötletet.  Végül egy fehér felsőt, egy farmerszoknyát és egy sötétkék szandált kaptam ki. A hajamat kivasaltam, és egy válltáskát kaptam magamra.És hát így indultam el a Szent Johannába, aminek a kapujában Cortez minden bűntudat nélkül megcsókolt.

-Helloka- néztem rájuk miközben elváltam a páromtól.

-Igen, csak hosszú volt a hétvége- felelte Zsolti.

-Miért?- hökkentem meg.

-Bavard, után nyomoztunk. Minden lányt megvizsgáltunk Dave barátunkkal, de nem tudtunk rájönni ki lehet az- sóhajtott a srác.

-Olvastátok a kommenteket?- kérdezte Dave.

-Igazából net közelébe sem mentem a hétvégén- feleltem, miközben elővettem a telefonom.

-Inkább ne nézd meg- kapta ki onnan Cortez.

-Mindegy, a kommentekből próbáltunk következtetni, de nem sikerült kideríteni.

Igazából az egész osztályt ez izgatta, nem csak Zsoltiékat. Nehezen tudtam bemenni az épületbe, és nem nagyon akartam kint lenni, így a nap nagy részében a termünkben voltam és olvasgattam. Persze ez is csak a harmadik óráig ment, ugyan is nagyszünetben kaptam egy üzenetet, és ezzel megborítottam a három napos kütyü nélküli bioritmusom. Persze igen egyszerű volt kitalálni hogy kitől jöhetett az értesítés, így hát meg se lepődtem, amikor a kedvenc pletyka oldalunk nevét láttam meg.

_szentjohannapletykái_: Tényleg ennyire szereted Cortezt? Legalább elmondta neked?
R.Reni: Miről beszélsz? 

_szentjohannagimipletykái_ képet küldött neked.

Idegesen nyitottam ki a filet, mert hát egy bizonyítékról besszélünk.A teteje le volt vágva, csak az alja volt látható.

_szentjohannapletykái_: Nem fogadod el ezt az ajánlat?
a.k.cortez: Engem semmivel se fenyegethetsz. Nem érdekel mit teszel ki.
_szentjohannagimipletykái_: Amúgy még mindig szereted Renit? Tudom, most a nyakláncos ügy nagyon szíven szúrt, de akkor is. Ha vele fenyegetlek, meg teszed?
a.k.cortez: Nem érdekel Reni, tegyél vele bármit.

A torkomban gombóc keletkezett, és nem akartam elhinni. Cortez volt akinek ezt írta, és teljesen elárult. Miatta került ki a naplóm, az ő hibája, hogy most tudják a titkom.Idegesen mentem ki az udvarra, és lángoló szemekkel álltam meg előtte. A nekem háttal álló Cortez vállát kétszer megkocogtattam, mire ő felém fordult, és akkor egy akkora pofont kapott tőlem. A levegő megfagyott körülöttünk. Nem tudták elhinni, hogy ez tettem. Az egyik fele várta az én kirohanásomat a másik meg Cortez őrjöngését.

-Ezt azért mert, azt mondtad hogy nem érdekel semmi velem kapcsolatos- kezdtem, mikor újra rám nézett. És egy újabb sajtos tejfölös- Ezt meg azért, mert elárultál.

-Elküldte?- kérdezte mikor az arcához kapott.

-Igen, és elgondolkoztam ki a szörnyűbb alak kettőtök közül. Először Bavardot akartam, de nem te rosszabb vagy mint a besúgó- mondtam teljesen higgadtan. -Te elárultál engem.

-Reni....- kezdte volna Cortez.

-Ne Reniz nekem. Olvastam az üzenetet, láttam ahogy azt írod nem érdekellek- vágtam a képébe.-Cortez mit hittél, hogy akkor leáll, és nem fogja megtenni. Pont erre ment ki a kibaszott játéka. Valaki elmondta neki, hogy mi együtt vagyunk, valaki az osztályból. Ő egy kibaszott pszichopata.

-Igen. És te mit tettél volna a helyemben?- emelte fel a hangját.- Lettél volna áruló?!

-Cortez még mindig nem érted. Ha a családomat vagy a barátaimat fenyegetik, akkor bármibe bele megyek, még akkor is ha utána elvesztem a bizalmatokat....- küszködtem a könnyeimmel.

-Reni- fogta meg az arcom, de egyből elfordítottam a fejem.

-Csak hagyj békén, és kérlek most már tényleg ne érdekeljelek.

Éreztem a figyelő tekintetek, hogy mindenki rólam sugdolózik, de nem érdekelt. Elárult, becsapott, és nem akartam látni. Egyszerűen egyedül akartam lenni, amikor is megjelent Virág.

-Reni hallottad hogy mi történt Edinával?- lihegett a lány.

-Nem- ráztam meg a fejem.

-Legurult a lépcsőről. Állítólag megbotlott.

-És rendben van?- hökkentem  meg.

- Enyhe agyrázkódás, meg sérülések.

-Oh, ez borzalmas...- kezdtem volna, de megpittyent a telefonom.

Óvatosan előhalásztam a táskámból, és amikor megláttam hogy az instáról kaptam értesítést meghökkentem.

_szentjohannapletykái_ : Látom közted és a Rómeód között meg fagyott a levegő. Csak nem a hétvégi üzenet miatt?
Reni: Ezt ne írd úgy mintha sajnálnád.
_szentjohannapletykái_ : Nyugi drága, mivel nem rád éleződött ki a helyzet, így cserébe kapsz egy kis ajándékot a nap folyamán :)  Azt akarom hogy örülj, úgy hogy most már hatalmas mosolyt akarok az arcodon.Sokkal gyönyörűbb vagy amikor mosolyogsz.

És itt mindent megértettem.

-Minden rendben?- kíváncsiskodott Virág.

-Igen. Csak meg van hogy mi lehet Bavard neme.


Sakkban tartva /szjg ff/Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon