Sabah onu gördüğümden beri aklım ondaydı. Jungkookda. Ne yapmam gerekiyor, ona nasıl davranmam gerekiyor bilemiyorum. Onu gördüğüm de hala kalbimin deli gibi attığını hissedebiliyorken artık sevdiği biri olduğu fikri aklıma gelince kendimi oldukça umutsuz hissediyorum.
Mark: Ne düşünüyorsun böyle? Hadi yemekhaneye gidelim
açım ben.Nora: Ben çok aç değilim sen gidip gel.
Mark: Onun yüzünden böylesin değil mi?
Nora: O kim?
Mark: Jungkook.
Nora: Elimde değil. O kızı yanında görünce ne yapmam gerek bilemedim. Kızı bırak artık Jungkook'a nasıl davranmalıyım onu bile bilmiyorum. O benim en yakın arkadaşımdı... Bir zamanlar...
Mark: He ben değilim yani?
Nora: Saçmalama senin yerini kimse alamaz biliyorsun.
Mark: Tabi ki biliyorum. Bir ben yapmaz kimse bunu da sen biliyorsun.
Nora: Ah senin şu egon.
Mark: Bu egoma kızlar hasta ama onu ne yapacağız?
Nora: Anlamadığım da o ya zaten? Senin gibi birine nasıl
bakıyorlar?Mark: Nora ciddi misin yakışıklıyım kızım ben yakışıklı? Daha yakından bak istersen?
Bu dediğinden sonra suratını yüzüme doğru iyice yakınlaştırmıştı. İster istemez güldüm. Kendini beğenmiş olmak birine bu kadar yakışamazdı.
Mark: Heh be... Gül işte şöyle. Hadi gidelim yemekhane kapanacak.
Okulda ki yine ve yine yorucu bir günün ardından Mark ile
birlikte eve dönmeye karar verdik. Ama eve yaklaştıkça sıkıntı basıyor ve gitmek istemiyordum.
Nora: Dışarı mı çıksak bugün?
Mark: Nereye mesela?
Nora : Bilmem eve gitmek istemiyorum.
Mark: Böyle kaçamayacağını biliyorsun değil mi Nora?
Nora : Kaçmıyorum. Sadece onunla karşılaşmak istemiyorum.
Mark: Anladım ama az bir işim var. Seni eve bırakıp 1 yada bilemedin 2 saate almaya gelirim. Sen de o arada hazırlan
dinlen.Nora: Ne işin varmış?
Mark: Ben meşgul adamım Nora...
Nora: Kızlarla meşgulsün.
Mark: Öyle bile olsa meşgulüm. Neyse geldik hemen işimi halledip seni almaya geleceğim.
Nora: Tamam. :(
Evin önüne geldiğimiz de Jungkook ve isminin Chunga
olduğunu öğrendiğim kızın Jungkook'ların evinin bahçesinde oturduğunu gördüm. Arabadan derin bir nefes alıp indim ve ardından Mark'a döndüm.Nora: Dikkatli kullan arabayı. Beni merak etme yavaş yavaş hazırlanırım. Yaklaşınca ara beni.
Mark: Tamamdır. Öptüm seni hoşça kal.
Arkamı dönüp eve doğru yöneldim. Onları görmemiş gibi yapmayı planlıyordum ancak Jungkook seslenince o tarafa bakmak zorunda kaldım. Hafifçe başımı eğerek selam verdim.
Jungkook : Nora?
Nora: Ah merhaba.
Jungkook: Ne yapıyorsun müsaitsen gelsene oturalım birlikte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LoVeBeAt (TAMAMLANDI❗)
FanfictionYıllarca beni arayıp sormadın ve şimdi de yanında sevgilini mi getirdin? Seni sevdiğimi bilmiyor musun? Acı mı çekmemi istiyorsun? Seni çok seviyorum ama bana zarar veriyorsun... ♥️