.
Kelimeler beynimde tekrarlanıp dururken adeta kulaklarım çınlıyordu. Kalbim patlayacak gibi hissediyorken Mark'ın sesi kulaklarımı doldurdu.
Mark: Ah annecim... Rica etsem bize biraz içecek bir şeyler getirebilir misin? içim kurudu da?
Annem: Tabii ki...
Annem mutfağa ilerlediği gibi Mark yanıma gelerek elimden tuttu.
Mark: Nora iyi misin?
İfadesiz bir şekilde Mark a bakıp olumsuz anlamda kafamı salladım. Ama artık gözümden akacak göz yaşım kalmamıştı. Hiç iyi değildim. Artık bu acının bana ağır geldiğini hissediyordum.
Mark: Bana gidelim.. Olur mu? Sen birkaç gün ben de kal?
Mark'ın yüzüne bakarak olumlu anlamda sadece kafamı salladım. Ardından Mark Rachel' e döndü.
Mark: İstersen sen de gelebilirsin... Kusura bakma şuan Nora için burası uygun bir ortam değil.
Rachel: Problem değil... Ben eve de gidebilirim.
Nora: Hayır buna gerek yok... Bizimle kalabilirsin..
Rachel: Jungkook kim?
Boynumu eğdiğim de annemin mutfaktan gelmesi ile kendimi toplamaya çalıştım...
Annem: İşte için bakalım çocuklar.....
Anneme gülümseyip teşekkür ettiğim de karşımdaki koltuğa oturarak bana baktı.
Annem: Nora yüzün bembeyaz olmuş kızım iyi misin?
Gülümseyerek kafamı olumlu anlamda salladım.
Nora : Tabi ki. Neden sordun annecim?
Annem: Hiç... Eğer anlatacağın bir şey varsa dinlerim biliyorsun...
Nora : Yok bir şeyim annecim. Gerçekten. Neyse biz gidelim mi artık?
Annem: Nereye?
Mark: Şey... Annecim. Bugün bana gidip ders çalışacağız. Üçümüz...
Annem : Hmm pekala... Burada da çalışabilirdiniz aslında ama...
Mark: Bu seferlik böyle olsun.
Dedi ve gidip anneme sarıldı.
Mark: Hadi gidelim..
Evden çıkıp arabaya doğru ilerlediğimiz de Jungkook ve Chunga da eve girmek üzereydi. İkisine de görmemiş gibi yaparak direkt arabaya yöneldim ve içine oturarak Mark'ın arabaya binmesini bekledim. Rachel ve Markta arabaya bindiğin de tekrardan gözyaşlarım yanaklarımdan süzülmeye başlamıştı.
Mark: Nora.... Elimden bir şey gelmiyor ve ben... Ben deliriyorum. Bırak gidip döveyim şunu...
Nora: Ne olacak dövünce... Ne değişecek...
Mark derin bir nefes alarak arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladığın da Rachel konuşmaya başladı.
Rachel : 0 adam Jungkook muydu?
Camdan dışarı bakarak sorusunu cevapladım.
Nora: Evet...
Rachel : Çok üsteledim belki biliyorum ama... Kim bu böyle seni üzüyor...
Nora: Çocukluk aşkım... Ama gel gör ki evleniyor...
Rachel: Seni bu kadar ağlatan ne peki?
Nora : Bir anlığına beni sevdiğini sandım... Beni ağlatan bu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LoVeBeAt (TAMAMLANDI❗)
FanfictionYıllarca beni arayıp sormadın ve şimdi de yanında sevgilini mi getirdin? Seni sevdiğimi bilmiyor musun? Acı mı çekmemi istiyorsun? Seni çok seviyorum ama bana zarar veriyorsun... ♥️