Artık sesim ağlamaklı çıkıyor ve zar zor cümleleri tamamlıyordum.
Jungkook : Seni hiç sevmedim Nora.
Dedi ve telefonu kapattı. Telefondaki kapatma sesi devam ederken ben ise şaşkınlıktan telefonu kulağımdan zar zor çekmiştim. Ellerimle yüzümü kapatarak tekrar ağladığım da Rachel bana sarılarak sırtımı sıvazlamaya başladı.
Rachel: Hepsi geçecek üzülme... Geçiyor.. Inan bana.....
Nora: Canım çok yanıyor Rachel... Dayanamıyorum... Sanki hiç geçmeyecek gibi.... Bitmeyecek gibi....
Rachel hüzünle gülümseyerek bana baktı.
Rachel: Benim.. Erkek arkadaşım öldü... 5 yıl önce.... Başta delireceğimi düşündüm.... Kendimi de öldürmek istedim. Ama şuan buradayım... Bir şekilde geçiyor... inan bana...
Söyledikleriyle şaşkın bir şekilde yüzüne baktım.
Nora: Ben...ben çok üzgünüm...
Rachel: Artık üstesinden gelebiliyorum. Sıkıntı değil...
Dedi ve bana gülümsedi.
...
Bir süre sonra Rachel koltukta uyuya kaldı ve bende yukarı Mark'ın yanına çıkmaya karar verdim. Terasa geldiğim de birbirleri ile iddia hakkında konuşuyorlardı ve bu hiç hoşuma gitmiyordu. Bir süre orada durarak onları dinlemeye başladım.
MARK'DAN
Mark: Hayırdır? Sen benim evime gelmezsin kolay kolay?
Nimo: Çok sinirliyim...
Mark: Neden?
Nimo: Dün bir düğüne gittim. Bilirsin.. Geceleri normalde tek geçirmem... Kızın birini gözüme kestirmiştim ancak işler düşündüğüm gibi gitmedi...Evime geldi ancak sadece geldi ötesi yok... Benim gibi adamı görmezden geldi... Bütün kızlar yatağıma girmek için ölüp biterken o sadece geldi ve gitti....
Yandan bir gülümseme sundum.
Mark: İçine oturmuş belli ki...
Nimo: O kızı bulacağım... Var mısın iddiasina? O kız benim yatağıma girecek?
Mark: Varım? Peki nesine?
Nimo: Rachel ile bana bir gün ayarlayacaksın?
Dediğiyle istemsizce bir duraksamıştım. Ona dokunmasını istemiyordum.
Mark: Üzgünüm dostum... O kız ilk benim yatağıma girecek... Benim de onunla uğraşmam gerek biraz....
Dediğimle Nimo bana gülümsedi.
Nimo: Ne oldu? Yüz vermedi mi sana?
Mark : Sadece zoru oynuyor... Yoksa başka bir amacı yok... Bilirsin dediğimi illa ki yaparım....
Sözlerimin arkasından duyduğum Nora'nın sesi ile arkama döndüm.
Nora: Ona bir şey yapmayacağını ikimiz de çok iyi biliyoruz Mark.
Mark: Ne demek istiyorsun?
Nora: O kız ilgini çekti... Inkar etme.....
Bakışlarımı başka yöne çevirerek cevapladım.
Mark : Yok öyle bir şey...
Nora: Evet eminim...
Nimo: Mark... Dostum aşık mı oluyorsun yoksa?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LoVeBeAt (TAMAMLANDI❗)
Hayran KurguYıllarca beni arayıp sormadın ve şimdi de yanında sevgilini mi getirdin? Seni sevdiğimi bilmiyor musun? Acı mı çekmemi istiyorsun? Seni çok seviyorum ama bana zarar veriyorsun... ♥️