.
NORA'DAN
Bugün sözleniyordu. Yaptığı onca şeyden sonra yüzsüz gibi evleniyordu. Onu affetmeyecektim. Asla... Kalbimi bu kadar kıran birine, beni bu kadar allak bullak eden birine anlayış göstermeyecektim.
Akşam olduğun da çoktan misafirleri gelmeye başlamıştı. Anne ve babam da gitmişlerdi ancak bütün ısrarlarına rağmen ben gitmedim. Tüm gece odam da durarak kendi başıma acı çekmekten başka bir şey yapmıyordum... Kapı çalana kadar. Kim olduğunu merak ederek ağır hareketlerle kapıya yaklaştığım da inatla çalmaya devam ediyor. Sürekli zile basıyordu. Kapıyı açtığım da endişeyle bana bakan bir Mark vardı.
Mark: NEDEN AÇMIYORSUN KAPIYI?!
Nora: Odamdaydım. Ne oldu?
Mark : Seninle konuşmamız lazım.
Nora : Ne hakkında?
Mark: Jungkook...
Nora: Onun hakkında konuşacak bir şeyim yok. Sözleniyor unuttun mu? Çoktan nişanlanmışlardır.
Mark: Ne sözünden bahsediyorsun Nora. Jungkook hastane de.
Duyduğum şeyle hemen gözlerimi Mark'ın gözlerine kenetledim.
Nora : NE!? Ne diyorsun sen? Ne hastanesi?
Mark: Jungkook söz yüzükleri takıldığı sıra da fenalaşmış ve olduğu yere yığılmış.....
Nora: Neden?!
Mark: Bilmiyorum. Hemen gitmemiz lazım...
Her ne kadar gitmek istesem de kapıya yaklaştığım da içimde hissettiğim acı beni durdurdu.
Nora: Gelemem.
Mark: Ne saçmalıyorsun?
Nora: Benimle oyun oynayan adamı görüp ne yapacağım...Ondan nefret ediyorum.
Dediğim de Mark sinirle elimden tutarak beni evden çıkardı ve zorla arabaya bindirdi. Ardından kendi de sürücü koltuğuna geçerek arabayı sürmeye başladı.
Nora: Ne yapıyorsun Mark!
Mark: Seni Jungkook'a götürüyorum.
Nora : Sana istemiyorum dedim! Hem ne ara Jungkook'u bu kadar düşünür oldun?
Mark kafasını iki yana sallayarak bana baktı.
Mark: Siz aptallarla ne yapacağım ben. Kör müsün Nora. .. Çocuk seni deli gibi seviyor... Yaptıklarından hiç mi anlam çıkaramıyorsun? O gün okulda ellerini tuttuğun da... Ya da geçen gece senin yanina geldiğin de....
Nora: Sen bunları nereden biliyorsun?
Mark: Birkaç gün önce Jungkook ağlayarak beni aradı...
Nora : Seni mi aradı? Ağlayarak mi?
Mark olumlu anlamda kafasını salladı.
Mark: Jungkook hiç iyi görünmüyordu Nora. O kızı sevmiyor. Seni seviyor!
Nora: 0 zaman neden evleniyor!
Mark: Korkuyor. O kızın yine kendine zarar vereceğinden korkuyor.....
Mark tüm olanları bana anlattığın da gözümden akan yaşlara engel olamamıştım . Nasıl bu kadar bencil düşünebilmiştim.. Nasıl sadece acı çeken benmişim gibi davranıp onu görememiştim... Bunca acı ve zorluk sana ağır geldiği için mi şuan hastanedesin... Benim yüzümden mi oradasın Jungkook...
...
Hastaneye geldiğimiz de hızla arabadan inerek içeriye koştum. Danışmadan bulunduğu odayı öğrenerek hızımı kesmeden odasına doğru koşmaya devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LoVeBeAt (TAMAMLANDI❗)
FanfictionYıllarca beni arayıp sormadın ve şimdi de yanında sevgilini mi getirdin? Seni sevdiğimi bilmiyor musun? Acı mı çekmemi istiyorsun? Seni çok seviyorum ama bana zarar veriyorsun... ♥️