#6#

23 5 0
                                    

Gözleriyle bana ne yaptığımı soruyordu adeta.

Jungkook : Neden yaptın bunu?

Kaçamak bakışlar atarak ona cevap verdim. Al işte.

Nora : B-ben Bilmiyorum.

Jungkook : Bilmiyorsun öyle mi?

Dedi ve bana uzun uzun baktıktan sonra bu sefer o beni öptüğünde aynı şaşkınlıkla ona bakan taraf ben olmuştum.

Nora: Ne yapıyorsun?

Jungkook : Bana verdiğini sana geri veriyorum.

Nora: Ne demek bu?

Jungkook: Gayet açık değil mi?

Kaşlarını kaldırmış bana bakıyordu. Sonra birden bana sardığı kollarını çekerek kollarını arabaya yasladı ve manzaraya döndü.

Jungkook : Sanırım arkadaşlığımız için çabalamam boşunaymış Nora. Eskisi gibi oluruz diye düşünmüştüm ancak... Sen beni arkadaş kategorisinden çıkaralı çok olmuş.

Ne diyordu şimdi bu? Ona dönüp koluna dokunarak
konuşmaya başladım. Artık her şey anlamsızlaşmaya başladı ve benim algılarım kapanıyordu hiçbir şey anlamamaya başlamıştım bile kalbim korkudan deli gibi atıyordu.

Nora: Ne saçmalıyorsun? Sadece birden oldu Jungkook. Ben... Ben özür dile-

Gülerek bana baktı.

Jungkook : Çocuk mu kandiriyorsun NORA?

Nora: Saçmalıyorsun. Ciddiye alınacak bir şey değildi.

Dediğime daha çok sinirlenmiş kaşları çatılmıştı.

Jungkook : Bunu yaptığını sevgilin bilse ne olur?

İmalı bir şekilde yüzüme bakıyordu. Ah lanet olsun!

Nora: Mark ne alaka şimdi?

Jungkook : Nora kaçamak cevaplar vermeyi BIRAK! .

Gözlerimi kaçırarak başka yöne Baktım. Gözlerim dolmaya hazırdı ve ben onları zor tutuyordum.

Jungkook : Ne zamandır?

Nora: A-anlamadım?

Jungkook : Ne zamandır seviyorsun?

Anlamamış gözlerle tekrar ona baktığım da her kelimeyi vurgulayarak tekrar sordu.

Jungkook : Beni ne zamandır seviyorsun?

Sorduğu soru ile kalbim yerinden çıkacak gibi atmaya başlamış gözlerim şaşkınlıktan kocaman açılmıştı. Korktuğum her şey bir bir başıma gelmeye başlamıştı bile

Nora: NE?

Sabırla vereceğim cevabı bekliyordu. Esen rüzgar da yüzüne gelen saçları, duruşu ve direk bana bakan gözleri karşısında diyecek bir şey bulamıyordum. Tek kelime edemiyordum. Sanırım ölmek için tam da doğru an bu olsa gerek.

Jungkook : Sanırım haklıyım değil mi?

Hala cevap veremiyordum. Ancak Jungkook sakince bekliyordu.

Jungkook : Artık eskisi gibi olmamız için uğraşmayacağım Nora. Çok çevren de olup kafanı karıştırmayacağım. Seni zorlayacaksa arkadaşlığımızı da burada bitirebiliriz.

Ne diyordu şimdi bu? Dedikleri karşısında beynim adeta uyuşmuştu. Sadece bir öpücük bizi nereye getirmişti.
Arkadaşımı, sevdiğim adamı böylesine kaybedemezdim.

Nora: Jungkook hayır... Yapma... Yapamazsın.....

Jungkook : 4 yıl önce gittiğim de ki gibi hiç yokmuşum gibi davran Nora. O zamanlar nasıldın bilemem. Ama gitmemin bir sebebi de sendin aslında.

LoVeBeAt (TAMAMLANDI❗) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin