#4#

24 5 0
                                    



Nora: Ne diyorsun Jungkook ya?

Jungkook : Seni aramadığım için özür diliyorum Nora. Seninle arama mesafe koyup seni kendimden uzaklaştırdığım için özür diliyorum. Dostluğumuza bunu yaptığım için özür diliyorum.

Nora: Dostlukmuş... Pabucumun dostluğu...

Jungkook : Nora...

Nora: Peki ya yapacakların neymiş? Daha ne yapacaksın?

Jungkook : Bilmiyorum. Sadece eskisi olamayacakmışız gibi hissettim bir an.

Nora: Doğru hissettin. 3 yıl beni arayıp sormayan adamla nasıl eskisi gibi olayım.

Jungkook : Diyecek bir şeyim yok gerçekten. O kadar haklısın ki...

Nora: Neden aramadın?

Jungkook : Zamanım yoktu.

Nora : 3 yıl boyunca hiç zamanın yok muydu gerçekten? Hep mi meşguldün?

Jungkook : Sonra unuttum.

Nora: Sonra aramak istemedin. Uğraşmak istemedim. Ha sonra sevgili yaptın. Sonra onunla vakit geçirmeye başladın. Nora daha bir unutuldu. Söz vermiştin bana Jungkook. Söz vermiştin...

Jungkook : Nora ben seni hiç unutmadım ki... Sadece şartlar bunu gerektirdi.

Nora: Ya Jungkook bırak! Pat diye geliyorsun. Pat diye karşıma çıkıyorsun. Pardon çıkıyorsunuz! O kız ile!

Jungkook : Chunga'yı tanısan şçok iyi biri Nora. O kız deme ona lütfen.

Nora: Hah? Bana ne? O kız benim umrumda bile değil!

Jungkook : Onu sevmedin değil mi?

Nora: Sevmedim.

Jungkook : Bana kızıyorsun ama benim de erkek arkadaşından haberim yoktu.

Nora: Nasıl olmasını bekliyordun pardon? Numaranı değiştirdin Jungkook. Ben iyice sinirleniyorum. Eve gidebilir miyiz artık...

Jungkook : Onu benden çok mu seviyorsun?

Anlamsızca ona bakmıştım. Ne biçim soruydu şimdi bu?

Nora: Peki ya sen Jungkook? Sen Chunga'yı benden çok mu seviyorsun?

Sorduğum soruyu beklemiyordu. Sadece bana bakıyor cevap vermiyordu.

Nora: Bende öyle düşünmüştüm...

Eve doğru ilerlerken ikimiz de konuşmuyorduk. İçimden konuşmak gelmese de ona bakmaktan kendimi alamıyordum. Çocukluk aşkım aşırı yakışıklı birine dönüşmüştü. Ve sevgilisi olan birine...

Jungkook: Neden bana öyle bakıyorsun?

Nora: Çok yakışıklı olmuşsun.

Ona baktıkça içim gidiyordu. Kalbimin sanki her bir yanı eriyip küle dönüyordu. Ve kalbime bir acı çöküyordu. Ben jungkooku çok ayrı seviyordum. Kimsenin ulaşamayacağı bir sevgi noktasıydı.

Dediğim şeyin farkında değildim. Güldüğün de jetonum düşmüştü. Ben onu içimden söylememiş miydim?

Nora: Yani iyi büyümüşsün. Kaslı maslı...

İyice batıyordum...

Nora : Oğğğfff!

Jungkook : Anladım Nora. Utanmana gerek yok. Küçükken de yakışıklı olduğumu söylemez miydin zaten?

Nora: Orası öyle ama o zaman çocuktuk.

Gülerek bana baktı.

Jungkook : Sende olduğundan daha güzel olmuşsun.

LoVeBeAt (TAMAMLANDI❗) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin