MARK'DAN
Suratımi asıp bahçeye çıktığım da Rachel'da arkamdan gelmişti.
Mark: Yalnız kalmak istiyorum.
Rachel : Trip mi atıyorsun bana şuan?
Sinirle arkama dondüğüm de gülümseyerek bana bakıyordu.
Mark: Neden öyle gülümsüyorsun?
Rachel : Çünkü çok safsın ve sanırım bu özelliğine aşığım.
Seviyor muydu yoksa sövüyor muydu? Ne tepki vermem gerekiyordu şuan dediğine? Gözlerim açık öylece bakakalmıştım.
Mark: Anlamadım. Nerem saf benim! Ve.. Aşığım derken...?
İlk başta sesim yüksek çıksa da devamını utanarak dile getirmiştim.
Rachel : Kalbin hala çok saf. Aşkı tatmamış ve deneyimsiz. Senin açından ilk olduğum için çok mutluyum.
Gittikçe kızardığımı hissedebiliyordum. Neden birden itiraf ediyordu bunları.
Rachel: Mark... Benimle...
Mark : EVEEEEET!
Nedensizce devamını duymadan bağırmıştım. Aşırı heyecanlanmış ve bu heyecanımı dizginleyememiştim. Rachel ise şaşkınca kahkaha atmıştı.
Rachel: Ne diyeceğim sandın?
Mark: Evlenme teklifi etmeyecek miydin sen de? 0.0
Büyük bir kahkaha atarak ellerimden tuttu.
Rachel : Üzgünüm Mark.. Sadece benimle bu kadar ilgilenip tecrübesiz olmana rağmen bu kadar sabrettiğin için teşekkür edecektim...
Nedensizce yine canım yanmıştı... Başımı öne eğerek banklardan birine oturdum. Sanırım bütün yaptıklarımın cezasını çekiyordum... Birden çenem de hissettiğim ellerle kafamı kaldırdığım da Rachel'in dudaklarını dudaklarım da hissettim.
Şaşkınlıkla ona bakıyorken en sonunda bende karşılık verdim.Rachel : Seni seviyorum Mark...
Yaptığı ne kadar beni şaşırtsa da gülümsememe engel olamamıştım. Şuan dünyada ki en mutlu adam olabilirdim.... Kalbimin böyle atması normal miydi? Ve bu sözleri söyleyeceğim kimin aklına gelirdi?....
Mark: Seni seviyorum Rachel... Kız arkadaşım olmanı istiyorum. Hep yanımda olmanı istiyorum...
Rachel : Hep yanında olacağıma söz veriyorum
NORA'DAN
Nora: Neden bağırdı bu şimdi?
Jungkook : Kim bilir neyi yanlış anladı...
Nora: Yaaah! Arkadaşımla dalga geçme.
Jungkook : Ama öyle. Ve nedensizce bu onu çekici biri yapıyor.
Nora: Gerçekten Mark'tan hoşlandığını düşünmeye başlayacağım...
Jungkook : Öyle mi?
Olumlu anlamda başımı salladığım da birden bileklerimden
tutarak beni masanın üzerine yatırdı ve alnıma, gözlerime,
burnuma ve en son dudağıma öpücükler kondurmaya başladı.Jungkook : Hala öyle mi düşünüyorsun?
Dudaklarımı birbirine bastırarak gülme isteğime engel oldum
ve hızli hızlı hayır anlamında kafamı salladım.Jungkook : Çok güzel... Ama şimdi böyle söylemenin cezasını çekeceksin.
Dedi ve iyice üstüme gelerek beni daha çok öpmeye başladı. Halimden şikayet değildim.. Bu anı... Seni yıllar boyunca bekledim Jungkook... Ve sana karşı kaçmaktan artık vazgeçiyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LoVeBeAt (TAMAMLANDI❗)
FanficYıllarca beni arayıp sormadın ve şimdi de yanında sevgilini mi getirdin? Seni sevdiğimi bilmiyor musun? Acı mı çekmemi istiyorsun? Seni çok seviyorum ama bana zarar veriyorsun... ♥️