#19#

16 5 0
                                    

.

MARK'DAN

Ne diyordu bu  şimdi? Ne için yardım istiyordu benden?

Mark: Ne o nikah şahidin mi olmamı istiyorsun?

Ağlamaya devam ediyordu ancak cevap vermiyordu.

Mark: CEVAP VERECEK MİSİN ARTIK!

Dediğim de hattın diğer ucundan ses duyuldu.

Jungkook: Evlenmek istemiyorum.

Mark: Oh anladım. Hevesin kaçtı yani. Kapatıyorum.

Jungkook : Bekle. Lütfen bekle...

Mark: Ne var?

Jungkook: Ben Chunga'yı sevmiyorum... Bütün olanlar onun başının altından çıkmış... Elim kolum bağlı bir şey yapamıyorum...

Derin bir nefes alarak gözlerimi devirdim.

Mark: Neredesin sen? Evde mi?

Jungkook : Hayır. Nora'yı bulduğum yerdeyim.

Mark: Konum at geliyorum.

Sessizce kalkarak yavaş adımlarla odama girdim. Birkaç parça eşyamı alarak hızla odadan geri çıktım. Kızları uyandırsaydım bunun sonu kötü olabilirdi...

Hazırlanıp evden çıkarak bana attığı konuma doğru gitmeye başladım. Gece'nin 3'ü ve ben bu adama neden yardım ediyorum! Kendi kendime söylenirken ilerde dizlerinin üzerine çökmüş oturan Jungkook'u gördüm. Arabayı bir köşeye park ederek indim ve ağır adımlarla yanına yürümeye başladım. Bana bakmıyordu.. Ama düşüp kalkan omuzlarından hala ağladığını anlayabiliyordum. Yanına çökerek oturdum ve konuşmaya başladım.

Mark: Ne oluyor? Ne istiyorsun benden?

Jungkook: Beni Chunga'dan kurtarmanı istiyorum.... Çok bencilce belki ama lütfen kurtar beni.

Umut dolu gözlerle bana bakıyordu.

Mark: Nasıl yapacağım onu?

Jungkook : Bilmiyorum... Ama biliyorum... Chunga'nın sana
olan yaklaşımının farkındayım.

Mark :BİLİYORSUN VE O LANET SEVGİLİNİ UYARMADIN
MI?!

Jungkook : Benden soğur sandım...

Mark : Dostum sen tam bir malsın.

Jungkook : Biliyorum..

Mark: E ayrıl gitsin.. Nesi bu kadar zor?

Jungkook : Yapamam .. Söz verdim.

Mark: Ne sözü..?

Jungkook : Bunun bir önem-...

Mark : Söylemezsen sana yardımcı olamam Jungkook.

Jungkook : Chunga'nın ailesi yok.. Hep tek başına ayakta kalmaya çalıştığını söyledi..Hep zorluklar çektiğini söyledi. Başlar da onunla tanıştığım da böyle bir kız değildi. Onu seviyorum evet.. Ve hep onu koruyup yanında olacağıma söz vermiştim...Ama zamanla aramız kötüleşmeye başladı. Peşimden de buralara kadar geldi... Yurt dışında olduğumuz vakitlerde de ondan ayrılmaya çalıştım. Ve ayrıldım da.... Ama bunu yaptığım da intihar etti... kıl payı onu kurtarmıştım.. Ve hep suçluluk duydum.... Ama tekrar ayrılmaya cesaretim yok... Tekrar bunu yaptığım da aynı şeyleri yapmakla tehdit ediyor... Benim yüzümden birinin canına kıymasına nasıl göz yumabilirim.

Mark : Aman bırak ölseymiş. O kendini çoktan öldürmüş. Neden böyle birini yaşatmaya çalışıyorsun?

Dolmuş gözleriyle bana bakıyordu.

LoVeBeAt (TAMAMLANDI❗) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin