v. čichnul si ke mně

4 0 0
                                    

Charlotte's view

Z Kruvalu šel Viktor Krum, z Krásnohůlek Fleur Delacourová, a z Bradavic Cedric Diggory. A nečekaně i Harry.

To nikdo nečekal a hodně lidí na něho bylo naštvaných že se jako nezletilý přihlásil. Ron se s ním nebavil, takže se výlet zrušil. Já ho jenom šla objat a říct mu že všechno bude v pořádku. Možná jsem blázen já ale zdálo se mi že si ke mne čichl.

Jo já vím jsem magor.

Když se se mnou nebaví Draco, tak Harry. Ale i Krum. Když sedíme ve velké síni Krum si sedá vedle mě. Povídáme si ale on kouká po Hermioně, a já po Harrym, nebo po Dracovi.

Nastal ale první úkol.Harrymu se to podařilo a já se propašovala s Jess na jejich oslavu. Hermiona nás uvítala a pokynula nám abychom šli za ní. Za měsíc měl být ples....Fajn, pozvalo mě hafo kluků, ale já pořád čekala na Harryho, nebo Draca.

Nakonec jsem to vzdala a přijala Cedrica Diggoryho. Téhož dne mě Draco našel v knihovně. Chytil mě za obličej, držel ho a nakonec mě začal líbat. Já se samozřejmě nedala.

„Nech mě!" Rukou mě hladil po vlasech a držel u tváře. Zase mě zuřivě líbal. Jenom jsem mu dala facku a v tu chvíli tam přišel Cedric.

„Řekla ti ať ji necháš."řekl ostře.„Fajn."štěkl a pustil můj obličej.Nejhorší na tom je že mi to ani nevadilo.Já jsem doopravdy divná.
„Děkuji."zašeptala jsem směrem k Cedricovi.
„V pořádku, jak se cítíš?"zeptal se.
„Cítím se jakoby mě zneužil."lhala jsem.Když jsem se u Hermiony učila(Harryho nápad abychom se sblížily)Harry přišel a zeptal se mě.
„Charl jdeš už s někým na ten ples?"Fakt nenávidím když se na mne tak díval.
„Harry je mi to fakt líto ale já řekla Cedricovi že půjdu s ním."
„Aha"řekl a zněl smutně.Bylo mi ho líto.Ale nechtěla jsem se moc vtírat a šla jsem se s holkama chystat na ples.Pansy si vzala tmavě fialové s hlubokým výstřihem,na to jak byl hluboký,byly ty šaty krátké,Jessica šla s nějakým klukem z Kruvalu a měla šaty krémové barvy na ramínkách,Nerea si vzala černé, bez ramínek,celkem elegantní.Ale já si vzala tmavě zelené bez ramínek a dlouhé.Malfoy mohl i slintat.Ron si toho všiml:
„Malfoy teče ti slina!"Nebelvírští se začali smát a já taky.Potom jsem našla Cedrica.Mrcha Changová se kolem něj motala,a přestože šla s Harrym,všímala si Cedrica.Tančili jsme,smáli se,a nakonec se i líbali,bylo to lepší než s Malfoyem.Nejdřív zkoušel na krk ale já jsem mu řekla že ho neodkopnu jako Malfoye.Pak i na rty.Po plese se jsem vrátila a myslela si že mám v břiše motýlky a že se vznáším.Asi jsem zamilovaná.

SRDCE Z TEMNOTY ━━━ draco malfoyKde žijí příběhy. Začni objevovat