Chapter six
Charlotte's view
Nejedla jsem.Nepila.Chtěla jsem umřít.Jediné co jsem dělala bylo opakování slov,o tom že můj otec je čistokrevný,můj otec nemůže být můj pravý otec.Nerea mě dotáhla na snídani.Jestli přijdu ještě o někoho, tak to psychicky nezvládnu.Moje maminka mohla být někým svedena.Že ji nějaký chlap svedl a měla mě.Potom ji zabil abych pochopila že na mne můj pravý otec čeká?!To je ono......Zabili Chrise a maminku abych pochopila,že na mne otec čeká.Kdo je to, jsem nevěděla.Před třetím úkolem si mě do kabinetu zavolal Moody.„Chtěl jste se mnou mluvit?"
„Immobulus!" A já znehybněla.Nemohla jsem se hnout,ani mluvit.Lehce jsem se vznášela,měla jsem na sobě Harryho plášť abych nebyla vidět.Vedl mě do bludiště.K poháru.
„Když tě rozmrazím, ty si lehneš a budeš předstírat že jsi mrtvá."Udělala jsem to. Vypadala jsem jako mrtvola. Ze šoku jsem byla bledá.Po dvou hodinách přišli Harry se Cedricem.
„Stát!"vykřikl Moody.
„Stůjte nebo se jí něco stane."řekl a pláštěm mě odkryl.Cedric zalapal po dechu.Harry zbledl.Já tam bezvládně ležela.
„Dotkněte se poháru a zůstaňte!"potom nás přemístil za nimi.Cedric tam ležel.Bledý.Harry měl vytřeštěné oči.On zemřel.Můj Cedric.Ten do kterého jsem se zamilovala.Harry zamumlal kouzlo a já se nadechla.Na Moodyho jsem použila provazy a běžela k Cedricovi.Byl doopravdy mrtvý.Hrudník se mu nezvedal.Harry byl na nějakém hrobě.U něj byl Pettigrew.Nějaké věci házel do kotle.Voldemort byl na světě.Jsem doopravdy divná.Zdálo se mi že má nějaké rysy stejné jako já.
„Pane."špitl Pettigrew.
„Vaše dcera je tady." Zvedla jsem hlavu.Snad.To.Nejsem.Já.Ale ano.
„Neplač nad tím tělem.Láska je slabost.Přijmi své místo po boku svého otce."a začal se smát.Bylo mi trapně.Můj otec je Voldemort.Jeho služebník mi zabil přítele,bratra a matku.
„Nikdy!"zaječela jsem a se Cedricovým tělem a Harrym,jsme se přemístili do Bradavic.Já plakala jako pominutá,Harry též.Brumbál nás chtěl od Cedrica dostat pryč,ale já u něho chtěla zůstat.Potom sem přiběhl jeho otec.Já měla z úkolu špatný pocit.Proč asi?Můj přítel zemřel.Draco byl šokovaný.Hermiona taky plakala.Jsem unavená z toho jak ztrácím lidi!Nejdřív matka, pak bratr a nakonec Cedric.A ke všemu zjistím že mým otcem je Voldemort!„Harry?"zeptala jsem se když jsme byli sami.„Ano?"„Slyšel jsi ten rozhovor mezi mnou a-"„Ano, je mi líto že tvůj otec je vrah."„Já se bála že mne nebudeš mít rád a přestaneš se se mnou bavit."zašeptala jsem.„Nikdy bych ti to neudělal."řekl potichu a objal mě.Já plakala a Harry mě utišoval.V pokojích jsem Nereře a Jess řekla kdo je můj otec,holky mě objali a řekli že jsem jako matka,statečná a nikoho bych jen tak nezabila.Hermiona udělala totéž a Ron byl znechucený.Před prázdninami byl Cedrikův pohřeb.Měla jsem mít řeč,jako jeho přítelkyně.„Když jsem byla v knihovně."raději jsem vynechala tu část s Dracem.„Když mě Cedric pozval na ples.Užívali jsme si to,a nakonec se z nás stal pár.Když mě zachránil z jezera byla jsem ráda že pro někoho jako je Cedric jsem důležitá.Chtěla jsem s ním být.A on se mnou.Ale před třetím úkolem mě unesli a já byla u toho když Peter Pettigrew zabil Cedrica.Nikdy jsem nečekala že přijdu i o přítele.Přišla jsem o matku a bratra.Na Cedrica budu vzpomínat klidně až do sta let.Na něho nezapomenu."to měla být má řeč ale brečela jsem při ní. Nakonec jsem jela domů. Pátý ročník bude těžký. Doma jsem se táty zeptala kdo je můj pravý otec. Vysvětlila jsem mu že to vím. A přiznal že Voldemort je můj otec, svedl matku kvůli tomu že chtěl potomka..
ČTEŠ
SRDCE Z TEMNOTY ━━━ draco malfoy
Fiksi PenggemarCharlotte Camille Seilerová byla jen malé dítě, když jí byla na Příčné ulici zavražděna matka přímo před jejíma očima. Od té doby uplynula řada let a ona nastupuje do Bradavic, kde se postupem času zaplétá do událostí, které mohou znamenat konec kou...