xix. svobodná

2 0 0
                                    

Táta mě chce temnou.Smrtijedi mě chtějí zlou.A já se chci silnou.„Charlotte?"„Co zase?" Harry a ostatní z Nebelvíru mě pořád otravují.„Co je to s tebou?"zaječel na mě.„Se mnou?"zeptala jsme se.„Já nic nedělám, můj táta ovládá temnotu,temnota ovládá mě.Chce tě a já tě chráním tím že tě ignoruju." Řekla jsem s šla pryč.Za ním byla Hermiona a tvářila se zmateně,Ron byl vyděšený.Nerea a Jessica se mě bojí.Patří jim to.Pansy se mě taky bojí.Jí to patří taky.Blaise se taky bál,ten mi nic neudělal jenom nedokáže myslet sám za sebe.Táta ze mě udělal nového člověka.Jessica se odvrátila kdykoli jsem se na ní podívala.Nerea se na mě ani nedívala.Draco mi zůstal věrný.„Přijď zítra do komnaty nejvyšší potřeby,v šest hodin večer."zašeptal mi Harry do ucha.Šla jsem.„Víme jak tě zbavit temnoty!"vykřikl Harry radostně.„Já se jí zbavit nechci."řekla jsem.,,Tvé nové já ne,tvé staré já ano."řekla Hermiona.„Nepřinutíte mě,abych se zbavila své temnoty."„Pamatuješ si Cedrica Diggoryho?"zeptala se Hermiona.Cedric. Cedric.Ten druhý do kterého jsem se zamilovala.„Tvoje oči!"vykřikl Ron.Měla jsem je zase hnědé.„Cedric."řekla jsem a rozplakala jsem se.„Já na něho zapomněla!A to jsem mu slíbila že na něho budu myslet klidně i sto let!"vykřikla jsem a hystericky se rozplakala.Temnota zmizela.Hermiona mě objala.A opakovala jména mrtvých lidí.„Hermiono dost!Už ji ničíš!"řekl Harry.„Ne pokračuj!"vykřikla jsem protože se zase vracela.„Dělej!"řekla jsem temněji.„Chriss,máma,táta,Cedric,Sirius, ten kluk z knihovny,James Potter."šeptala mi do ucha Hermiona.„Neeee!"zaječela jsem hlasem svého otce.„Přiveď Draca."zašeptala jsem a upadla do bezvědomí.A ošetřovně jsem byla zase svázaná.„Draco, promiň. Neměla jsem se tak chovat."řekla jsem a doufala že mi dá kopačky.Nikdo si takovou holku nezaslouží.„Já vím to tvůj otec."

SRDCE Z TEMNOTY ━━━ draco malfoyKde žijí příběhy. Začni objevovat