x. nechápavá jsem

3 0 0
                                    

Viděl jsem ji jak se líbala s Diggorym a nakonec i s Potterem!Co si ta nána myslí?!Že když jí umře přítel bude mít hned nového?!Ve společenské místnosti se Zabini a Stoneová něčemu smáli.Když jsem přišel přestali.„Bacha aby jsi nezezelenal."řekla Stoneová nahlas že se všichni po nás podívali.„Máš nějakej problém?"zeptal jsem se chladně.„Vidím jak se na ni díváš, máš jí rád jenom si to nechceš přiznat.Žárlíš protože o tebe nestojí."řekla Stoneová klidně.Zabini se jenom usmál,věděl jsem že spolu něco mají.Nakonec přišla Seilerová.Usmívala se.Jak by ne,líbala se s Potterem.Jenom jsem vztekle odešel a Stoneová vyprskla smíchy. Charlotte se jenom podívala jakoby situaci nechápala.


Charlotte's view

S Harrym to bylo jiné.Ale milovala jsem ho?Jestli on mne ano, jsem v háji.Jsem v háji.Ale proč mám výčitky?Na Malfoyovi mi nezáleží.Nebo snad záleží?Byl mým kamarádem když jsem byla sama,když Nerea s Jess a Blaisem chodili do Prasinek beze mě,šel tam vždycky se mnou.Když se se mnou Harry,Hermiona a Ron nebavili byl se mnou.Ale já ho odkopla.Jsem ta špatná....už jsem jako táta.Jsem zlá,odkopávám lidi na kterých mi záleží ale nechci si to přiznat.Fajn přiznám si to.Na Dracu Malfoyovi mi záleží!Musím mu to říct.Hned.Tak proč už nejdu?!Zaklepala jsem.„Dále." Vešla jsem, byl tam Draco a tvářil se naštvaně.„Máš čas?"zeptala jsem se a uviděla v jeho tváři pocit překvapení.„Jestli ho máš ty, nebo se zase s někým budeš líbat?"zeptal se mě chladně.„Jak o tom víš?"„Nebylo těžký vás přehlédnout."„Něco jsem si uvědomila, a chci abys byl první komu to řeknu."„Fajn tak co teda chceš?"„Chybíš mi Draco, chovala jsem se jako pitomec když jsem si myslela že ty jsi ten špatný, jsem to já.Stává se ze mě špatný člověk jako z táty!Pochopím když mě odkopneš jako já tebe,jsem jako táta!Záleží mi na tobě ale nechtěla jsem si to přiznat."potom se mi podlomily nohy a já spadla.Teda spíš málem jsem spadla.Draco mě chytil.Díval se mi do očí.„A tohle jsem celou dobu chtěl aby jsi řekla."zašeptal.„Jsem jako táta, zlá a špatná."„Nejsi jako tvůj táta.Ty jsi Charlotte.Nejsi jako on,jsi krásná,chytrá a obětavá.A navíc, máš nos a vlasy."řekl a já se musela zasmát.Měl pravdu mám nos a vlasy.„Chceš to taky?"zeptala jsem se a doufala že ví co myslím.Věděl protože to udělal.Jsem asi hodně divná když se za jeden den líbám se dvěma kluky.„Vidíš měl jsem pravdu, rozmyslela sis to."řekl mezitím co jsem ho objímala.Ale vešel Blaise a Nerea.Líbali se mezitím.Schovali jsme se.Ale oni pokračovali.Hm...chtějí se spolu vyspat.Šli jsme a naschvál jsme dělali hluk.Lekli se ale po minutě pokračovali.„Musím Harrymu říct že si ho nevyberu"pomyslela jsem si.Nevědomky jsme přišli k nám do pokoje.Sice tam Draco neměl co dělat ale mě to bylo fuk.Draco mě začal líbat na krku ale pak přišel na rty,jako to udělal Cedric.Chtěl mi rozepnout košili ale já to takhle rychle nechtěla.„Draco."řekla jsem ale on mě nenechal.„Pššš, nemluv."řekl a já poslechla.Košili jsem si zapnula ale mezitím přišla Pansy.„Co to děláš?!"vykřikla a Draco si nasadil kamennou masku.„Vypadni Pansy!"zaječela jsem.Pansy mi vrazila do nosu,a Draco odešel ale ještě předtím na Pansy použil kouzlo Silencio.Usmála jsem se a lehce ho políbila.

SRDCE Z TEMNOTY ━━━ draco malfoyKde žijí příběhy. Začni objevovat