ix. mizící obraz

5 0 0
                                    

Zdál se mi sen.Spíš noční můra.Byla jsem jako matka,chodila Bradavicemi a najednou ji zezadu chytil kluk a začal jí líbat.Obraz se rozplynul a byli vedle sebe v posteli.Žena se ptala.„Vidíš se mnou budoucnost?"„Samozřejmě."Ale lhal.Zase jiný obraz,na scéně byla právě narozená holčička.Žena plakala a muž zuřil.„Měl to být chlapec!"Žena si držela dítě pevněji.Obraz zase jiný žena byla v Godrikově dole.„Tohle nejsi ty Tome, býval jsi jiný."„Láska je totiž slabost, a až to budeš nejmíň čekat přijdu si pro tvou dceru,jestli se mi v tom budeš snažit zabránit zabiju tě,bez ohledu na to že jsi byla moje milenka."„Tohle nejsi ty."opakovala a přemístila se.Probudila jsem se ale na ošetřovně,vedle mě seděla Nerea a Jess,v pozadí byl Blaise.„Co se stalo?"„Křičela jsi ze spaní ženské jméno a mužské jméno.Myslím že to byla Camille a Tom."Zbledla jsem.Camille byla moje matka a Tom je Voldemort.Fakt bezva.Následující den jsem byla zase v pohodě.Musím za Harrym.Ropucha Umbridgeová nás mučí, mám chuť ji zabít.Ne! Ne! Ne! Já Charlotte Camille Seilerová nejsem jako můj otec!Takže mě tyhle myšlenky už nesmí nikdy napadnout.Hledala jsem Harryho snad všude.Kromě Hagridovy hájenky.Šla jsem k zapovězenému lesu.Byl tam se Střelenkou Láskorádovou,krmili nějaké černé vyhublé koně s křídly syrovým masem.Šla jsem k nim.„Harry?"„Charlotte?Co ty tady?"„Hledala jsem tě, chci se tě na něco zeptat."„Fajn, tak příště Lenko."řekl Harry a šel za mnou.„Tak na co si se chtěla zeptat?"„Měl jsi někdy sny, o minulosti že to vypadalo živě?"zeptala jsem se a doufala že po této otázce nevypadáme jako idiot.„Ano, o mých rodičích, ty je máš taky?"„Jo, mou matku svedl Voldemort a lhal jí.Nemiloval jí, jenom jí využíval aby měl potomka."nedošlo mi že pláču dokud můj hábit nebyl mokrý.Harry mi otřel slzy.Naše rty se setkali a já za sebou uslyšela jak někdo zalapal po dechu.

SRDCE Z TEMNOTY ━━━ draco malfoyKde žijí příběhy. Začni objevovat