Chapter fouteen
Charlotte's view
Na Příčné ulici jsem se bavila. Konečně.„Říkám vám že je na něm něco divného."řekl Ron.„Podle tebe je divný každý!"řekla Hermiona.„Třeba Charlotte o něm něco ví."řekl Harry. Hm...co třeba Charlotte ví?„Co třeba Charlotte o něm něco ví?"zeptala jsem se.Vypadala jsem jako idiot.„Je tu Malfoy."při jeho jméně jsem sebou trhla.„Kde?!"začala jsem panikařit.Pomoc.Nechci aby mě viděl.„Zrovna teď nikde, ale Harry s Ronem si myslí že je divnej."Vážně.Podle Rona je divnej sand každej.Spíš všichni ze Zmijozelu.„Co aby se s ním Charlotte bavila aby o něm něco zjistila?"řekl Ron. Vážně?Rone jsi fakt tak sobecký?„To je dobrý nápad."souhlasil Harry.Jenom jsem zasténala.Za chvíli mě snad zničí!Nejdřív jsem jim jedno,pak za mnou po třech letech mě pozvou do Prasinek,což se neuskuteční,potom se líbám s Harrym a zlomila mu srdce a teď chtějí abych zase podkopala své přátelství s Dracem? Za mnou byl Draco, a oni se schovali. To si s nimi ještě vyřídím.„Charlotte, co tady děláš?"„Asi nakupuju."„A nechtěla by jsi se mnou někam na chvíli zajít?"„Jasně" Šli jsme.Doufám že nic neplánuje s mým tátou.„Tak jak jses měl na prázdninách."„Tvůj táta se k nám nastěhoval, a dělá mi ze života peklo."„Nemáš snad-"ukázal mi ho.Ne. Ne. Ne.Kluk který se mi líbí je smrtijed a pracuje pro mého tátu.Počkaaat! Co jsem to řekla?Že se mi Draco líbí?Fajn,asi se mi Draco líbí.Šli jsme spolu,drželi jsme se za ruce.„A jaký je?"„Táta?"„Ano."„Zlý.To znamení bolí.Ale mám ještě jeden těžký úkol."řekl a povzdechl si.„Nemáš snad nikoho za..."ale nechtěla jsem to doříct. Bála jsem se.„Já do toho nechci."řekl a zněl smutně.„Koho?"„Profesora Brumbála."řekl a já zalapala po dechu.„Ne..."„Nechci abys byla smutná."„Nechci, aby to tak bylo."„Já do toho fakt nechci."„Já nemyslela tohle. Nechci abychom se už hádali."„Já to taky nechci." A zase jsme se políbili.
ČTEŠ
SRDCE Z TEMNOTY ━━━ draco malfoy
FanfictionCharlotte Camille Seilerová byla jen malé dítě, když jí byla na Příčné ulici zavražděna matka přímo před jejíma očima. Od té doby uplynula řada let a ona nastupuje do Bradavic, kde se postupem času zaplétá do událostí, které mohou znamenat konec kou...