xiv. harry civí

3 0 0
                                    



Charlotte's view

„Harry?"„Jo?"„Mohla bych být o prázdninách u vás?"„Asi jo...."„Díky."a potom se rozbrečela.„Co se stalo?"„Nemůžu pochopit proč se z něj stal takový vrah bez srdce."Takhle to bylo pořád.Nerea a Jess se mnou nemluvili,nejspíš jim vadilo že jsem byla s Nebelvírskými,Blaise se se mnou taky nebavil,Pansy vypadá že mě chce zabít a Draco se se mnou snaží mluvit.„Charl, prosím."„Co chceš?"„Chci se ti omluvit, choval jsem se jako idiot."„Máš pravdu,ale já bych se taky měla omluvit,že jsem ti to neřekla,ale bála jsem se že se naštveš a řekneš že mám radši Harryho."„To bych neřekl."„Jak mě po tom všem ještě můžeš mít rád.Jsem dcera netvora.Nezasloužím si být milována."Začala jsem brečet.Draco mě políbil.Ke konci prázdnin se mě lidi báli. Ano.Ona je dcera toho muže co zabil nespočet lidí.Dcera toho kdo zabil Harrymu rodiče.Někteří se smáli a ukazovali na mě.Bradavice se pro mně stali peklem.S Dracem jsme šli rukou v ruce.Na prázdniny jsem jela s Harrym.„Teto, strýčku tohle je Charlotte Camille Seilerová."představil mě Harry. Jeho bratránek si mě zaujatě prohlížel.„Ty jsi dcera Camille Seilerové?"zeptala se mě jeho teta.„Ano.",,Takže tvoje matka znala Potterovi?"„Ano"řekla jsem a sklopila hlavu.Byli strašní.„Zůstane u nás na prázdniny,její matka,bratr a nevlastní otec jsou mrtví a její biologický otec je vrah."Šli jsme.Po měsíci nás vysvobodila paní Weasleyová.Jeli jsme k nim a výrazně jsem zhubla.Teď chápu proč je Harry tak hubený.Fred a George si otevřeli obchod s žertovnými krámy.Zítra k nim jdeme nakoupit.„Tak jak ti je Charl?" Zeptala se mě Mia.„Celkem dobrý, jenom chci tátu zabít. A díky němu jsem zjistila jednu věc, ale nemůžu si ji ověřit."řekla jsem.„A co to bylo?"zeptal se při změnu Ron.„Ukazoval mi vzpomínky s mámou,moje máma byla kamarádka Lily Potterové,když si pro ně táta přišel a James zemřel,máma donutila Lily aby se přemístila a Harryho dala na práh Dursleyových."řekla jsem a všichni zalapali po dechu.„Harry je mi to líto."řekla Hermiona.Ginny mě jenom probodávala.„Máš problém Ginny?"zeptala jsem se.„Pořád na Harryho tak civíš.",,Necivím"„Ale jo,neustále jste spolu, je mi jedno že si hraješ na chudinku která má tátu vraha."Probodávali jsme se pohledem a nakonec jsem zaklapla knihu a šla do pokoje.Spala jsem v Billově pokoji.Byla tu i Fluer.„Achoj, pamatuješ si mě?"zeptala se mě.,,Ahoj, jo ty jsi soutěžily za Krásnohůlky ne?"„Ano, ty jsi byla partnerka Cedricha?",,Ano.",,To je mi líto."„Díky."zamumlala jsem.Jestli Ginny vadí, já jí mám ráda.„Charlotte jsi v pořádku?"zeptala se mě paní Weasleyová.
„Ano" probodla jsem Ginny pohledem.„Hele Charlotte,chci se ti omluvit neměla jsem říkat že na Harryho koukáš a že jsi jenom chudinka."řekla a zněla upřímně.„Díky Ginny."usmála jsem se.„Myslím že se můzeme pokusit být kamarádky."poslední slovo jsem řekla nejistě.„Jo asi jo."řekla a nikdo už nepromluvil.

SRDCE Z TEMNOTY ━━━ draco malfoyKde žijí příběhy. Začni objevovat