Přišel mi dopis z Bradavic, stala se ze mě zmijozelská prefekta.Potom jsem pozváná do sídla Blacků.Na příčnou ulici jsem vyrazila sama.Tak jsem se cítila od prázdnin.Nerea si se mnou psala, a i přesto že byla s Blaisem a rodiči na dovolený mi pravidelně psala,protože věděla že jsem na dně.Na Příčné ulici jsem potkala osobu kterou znám.Hádejte koho.Malfoye.„Kam tak letíš Seilerová?"„Pryč od všeho co souvisí s mým otcem."podle mě to věděl.„Je mi líto jak jsem se choval, ale můžeme začít znovu?"Natáhl ke mě ruku a mě se vybavila vzpomínka když jsme byli ve vlaku,taky natáhl ke mně ruku.Tehdy se mi začal líbit,ale zkazil to.„Nech mě ti to objasnit, mi nejsme přátelé.A ani nebudeme jestli budeš dělat to co letos."Otočila jsem se na podpatku a šla.„Jenom počkej ty si to rozmyslíš!"křikl za mnou ještě.Nechtěla jsem mít s ním nic společného.Jeho rodiče byli Smrtijedi, takže znali mého otce.A navíc jsme byli tři roky nejlepší přátelé.Nerea říkala že mě miluje.Já si to nikdy nechtěla přiznat. Odznak mi slušel.Aspoň nemám depresi.Jela jsem na Grimulovo náměstí.Harry tam nebyl.Paní Weasleyová mě objala,Ginny mě probodávala pohledem.No jo, my nikdy nebudeme kamarádky.Fred a George se mě snažili vyděsit,když jsem někam šla,přemístili se za mnou,Ron se se mnou moc nebavil,Hermiona se učila,a já si četla.Než přijel Harry.Byl naštvaný že Ron a Hermiona a já jsme mu nepsali,Brumbál to chtěl.Potom byl udivený že Ron a Hermiona jsou prefekti.Na našem večírku kde nám gratulovali za to že ze mě,Hermiony a Rona se stali prefekti.Harry si připadal odstrčený.Já jsem dostala od Hermiony obrázek na kterém jsem já se Cedricem.Objala jsem jí a děkovala. Ve vlaku se Malfoy snažil se mnou mluvit,já ale ne.Jestli se mnou chce mluvit ať si trhne nohou.Seděla jsem s Ronem a Hermionou v prefektském kupé.Prvňáčky jsme s Malfoyem odvedli do společenské místnosti a ukázali jim pokoje.Nerea a Blaise se zase cicvali na gauči,Jess se závistivě na ně dívala.Teď až mi došlo proč se baví jenom se mnou.Jessica je zamilovaná do Blaise.No paráda.„Tak co prefektko?"řekl Blaise.„Dobrý ale jsem s prefektka s Malfoyem."odfrkla jsem si.Začali se smát.„Je na tom něco legračního?"„Jak se na sebe díváte."řekla Jess.„Já se na něho nedívám!Na Příčné Ulici jsem mu to i řekla!Že nemůžeme být přátelé!Draco se mi nelíbí jasný?!"běžela jsem do pokoje a zabouchla se.Nechápou to.Nikdo mě nechápe.Chápal by mě Cedric.Ale není tu.S holkama jsem se nebavila.Ony to nechápou.
ČTEŠ
SRDCE Z TEMNOTY ━━━ draco malfoy
FanfictionCharlotte Camille Seilerová byla jen malé dítě, když jí byla na Příčné ulici zavražděna matka přímo před jejíma očima. Od té doby uplynula řada let a ona nastupuje do Bradavic, kde se postupem času zaplétá do událostí, které mohou znamenat konec kou...