xxiv. hlava plná vzpomínek

3 0 0
                                    

Mrtvoly.Byli snad všude!Ale co bylo horší příšel táta.Ale ještě horší bylo kdo ležel mezi těmi mrtvolami.Nerea.Podlomila se mi kolena a já tam svírala její tělo.Voldemort si pro mě jde.„Charlotte!"ozvalo se za mnou.Harry.Měl malou láhvičku a v ní slzy.„Harry,co to je?"„Snapeovi slzy.Jsou jeho ale chtěl abych je dal tobě."řekl a já běžela s láhvičkou do Brumbálovy pracovny.Ihned jsem je tam nalila.Byla tam malá dívka v květinových šatech a houpala se na houpačce.Vedle ní byla rusovlasá dívka a hnědovlasá.„Lily máma říkala že to nemáš dělat!"zaječela ta hnědovláska.Ta hnědovláska tam na ni chvíli křičela a dívka v květinových šatech k nim přišla.„Co je špatného že je čarodějka?"zeptala se.„Kdo vůbec jseš?"zeptala se bruneta.„Camille Youngová.Lily je čarodějka.Ale ty jseš mudla."moje máma!Ty dvě.Harryho máma a jeho teta.Petunie se na ni zamračila a snažila se Lily odtáhnout pryč.Mamka tam ještě seděla a Petunie se vrátila a dala jí facku.Maminka plakala a přišel k ní chlapec.Podobný Snapeovi.Moje štěstí.Byl to Snape.Jak jinak.Najednou vedle sebe seděli a povídali si.Potom bylo zařazování.„Severus Snape!"„ZMIJOZEL!"„Lily Evansová!"„NEBELVÍR!"Snape byl zklamaný.„Camille Youngová!"„ZMIJOZEL!"Lily se Snapem drželi knihy.Vrazil do nich James Potter,Lily vysypala knihy.„Severusi máš Camille a já zase Jamese."řekla Lily.Byli v sedmém ročníku a Lily začala chodit s Jamesem.„Camille je jenom kamarádka!"vykřikl ale jakmile se otočil uviděl jak za ním stojí.Potom se rozeběhla k záchodům ale vrazila do Oriona Seilera.„Promiň,nekoukala jsem na cestu."řekla a nervózně se usmála.Začali spolu chodit a Severus s Camille se odcizili.Camille je na svatbě Lily a Jamese.Potom je Camille těhotná.„Musím se vrátit v čase."Camille ne..."„Bude to moc podezřelé Orione!"vrátila se o tři roky později.Aby to vypadalo že je Chriss starší.„Nedovolím aby tě zabil Charlotte."řekla a pohladila ji po vlasech.Camille píše dopis Severusovi.„Lily musíš pryč Tom si jde pro tebe a Jamese!"Severus co hledá její tělo.„Ona žije."„Harry, jestli se toho dožiju,tak ty já,Orion,Chriss a Charlotte budeme žít spolu."políbila ho na čelo a nechala Dursleyovým.Severus je na příčné ulici a vidí Camille s její rodinou.Objeví se kouzelník a zabije ji.„Ne..."Severus kráčí k Malfoy Manoru.„Slíbil jste že ji nezabijete."„Láska je jenom slabost."Obraz Charlotte jak byla vybrána do Zmijozelu.„Je jako Camille."řekl Snape Brumbálovi.Jejich oči se střetly.Potom se Snape snaží najít dopis od Camille.„Milý Severusi, Lily Potterová žije. Vím že jsi mě nemiloval,ale chci ti říct že jsem tě milovala.S Orionem jsem začala chodit protože jsem doufala že budeš žárlit.Jestli to čteš,jsem nejspíš mrtvá.Ale chci abys se postaral o Charlotte,ona je Voldemrtova dcera.Orion se kvůli ní nechá zabít a já také.Doufám že si žiješ spokojeně.S láskou Camille."potom v Malfoy Manoru.„Proč ji chcete zabít?!Vždyť je jako Camille!"řekl Snape.„To je ten problém.Je v ní moc z její matky a málo z otce."Potom jak je Chriss zabit.„Bello to není nutné."„Je to krvezrádce!AVADA KEDAVRA!"Harrymu dává slzy.„Řekl jste že se postaráte o její bezpečí."„Camille dala důvěru nesprávnému člověku.Trochu jako vy.Ale její dcera žije."„Pán zla je pryč.Nic jí nehrozí."„Ale pán zla se vrátí a pak bude ve smrtelném nebezpečí."Potom Snape tiskne Malfoye ke zdi a dává mu do ruky dopis.„Slíbil jsem její matce že se o ní postarám.Jestli zemřu, udělej to ty.Postarej se o ni prosím."Vzpomínka skončila. Mamka milovala Snapea.Šla jsem do lesa.„Co jsi viděla?"„Mamka milovala Snapea."řekla jsem potichu a Hermiona mě objala.„Musím do lesa."„Ne."„Musím, nedovolím aby kvůli mě někdo další zemřel."„Jdu s tebou."řekl Harry.Šli jsme.„OTČE!"zaječela jsme a doufala že se ukáže.„Tady jste moje dcera, vnouče a Harry Potter.Jste připraveni zemřít?"nikdo neodpověděl a on na nás zamířil hůlkou.„AVADA KEDAVRA!"

SRDCE Z TEMNOTY ━━━ draco malfoyKde žijí příběhy. Začni objevovat