vi. otužilá jsem

3 0 0
                                    

Charlotte's view

McGonagallová si mě zavolala, a já se stala součástí druhého úkolu.Cedric mě měl zachránit,byl tam se mnou ještě Ron,Hermiona a malá holčička kterou nám představili jako Gabrielle.Svázali nás a poté uspali. Cedric mě zachrání.
Zhluboka jsem dýchala,tak takhle to vypadá na dně černého jezera.Malfoy si zase neodpustil ten svůj úšklebek.Pansy pozorovala kam se on dívá, až se podívala na mne.Cedric mi pomohl nahoru po žebříku a chtěl mě osušit.
„Zimu přežiji, nejdřív se zahřej ty, to tys mě zachránil."a začala jsem se uculovat jako blázen.Nechal toho ale jakmile byl suchý tak to zase zkoušel.Po deseti minutách se vynořil Krum s Hermionou.Hermiona vyběhla(doslova)po žebříku,vzala ručníky a dala je Krumovi.Musím zjistit co spolu mají.Fluer tam už byla ale její sestra ne.Z myšlenek mě vytrhl zvuk,jakoby se někdo dostal na hladinu.A taky že jo. Ron a Gabrielle.Ale kde je Harry?Ten vyplaval z vody po nich a vypadal jakoby ho chtěli utopit.Po úkolu jsme všichni šli na ošetřovnu kde zjistili zda nám nic není.Potom nás propustili na koleje.Malfoy se zase zle usmíval.Nechápala jsem co se děje.Teda dokud jsem nepřišla do dívčí ložnice.Pansy mi vlepila takovou facku,že tu tvář budu mít červenou ještě dlouho.
„Líbala ses s Dracem?!"začala na mě ječet.
„Ano ale-"
„Ty mi bereš kluka."vytáhla na mě hůlku.Já taky.
„Expelliarmus."Moje hůlka byla u ní.Ale dneska se stalo něco co jsem nečekala.„Expelliarmus."A v mé ruce byli obě dvě hůlky.Umím kouzlit i bez ní.Pansy si toho všimla.
„Ty jsi monstrum!"zaječela a běžela do společenské místnosti.Já sebou plácla do postele.Ze třetího úkolu mám špatný pocit.No měla jsem špatný pocit u všech úkolů ale u třetího to bude nejspíš špatný. Přišla Jessica.Měla tržnou ránu na hlavě a rozseklý ret.
„Co se ti stalo?"
„Pansy."vzdychla.Tak tohle přehnala.Mě může mlátit ale Jessicu nebo Nereu nikdy!„To si s ní jdu hned vyřídit."Malfoy ten idiot.Hádám že on řekl Pansy o tom líbání.A doufal že mi udělá to co Jess.Šla jsem zase dolů.Našla jsem Malfoye.
„Jsi jenom idiot."
„Já si to nemy-"ale moje pěst ho udeřila do nosu.Tekla mu krev.
„Za co to bylo?!"
„Za Jess."usmála jsem se a otočila se.
„Jo a příště si rozmysli kdo mě má zbít."Potom přišla Pansy,řekla kouzlo a to našlo mou hlavu.Upadla jsem do bezvědomí.Na ošetřovně jsem ležela asi den,v bezvědomí.To co na mě Pansy použila nikdo neznal,byl u mě Cedric,někdy i Harry nebo Ron,Hermiona a často taky Nerea s Jess.Malfoy přišel zrovna když jsem vědomí zase získala.První věc co normální člověk udělá je že se zeptá co se stalo nebo něco normálního.Já ale ne.Nejsem normální.„Vypadni!"
„Co jsem udělal Seilerová?"
„Nejdřív pošleš Pansy aby mě zmlátila a potom ona zmlátí Jessicu,já ti vrazím do nosu,a ona na mě zezadu použije kouzlo.Tohle jsi udělal!"Odešel.Potom přišel Cedric.Povídali jsme si a nakonec mě madame Pomfrayová pustila.Šla jsem na večeři se Cedricem.Brumbál se choval divně.Taky jsem nikde neviděla bratra. Co se to děje?Jess si toho všimla a šťouchla do mne když Brumbál začal mluvit.
„Dnes ráno bylo u bludiště nalezeno tělo Chrisse Seilera.Byl už mrtvý.A u něj vzkaz.,Náš pán bude potěšen až se dcera k němu vrátí. Dnešek nechť bere jako varování."
To mi stačilo abych začala brečet.To o tom varování řekl i Smrtijed co zabil matku.Nejdříve matka, teď i Chriss.Můj milovaný bratr.Tohle já fakt nezvládám.

SRDCE Z TEMNOTY ━━━ draco malfoyKde žijí příběhy. Začni objevovat