Seděla jsem s Dracem v prefektském kupé.„Blaise se s tebou baví?"„Ne a Stoneová a Taylorová s tebou?"„Ne,jsou naštvané,protože jsem s nebelvíry letěla na ministerstvo kouzel."„Slyšel jsem že jsi mi poslala vzkaz po otci."„Jo, ale byla jsem naštvaná."usmála jsem se.„Tak tenhle idiot by se tě na něco chtěl zeptat."„Na co?"„Miluješ mě?"Nemohl se zeptat na něco normálního?Draco!Proboha!Ale svým způsobem jo.Po těch letech bych řekla že jo.Ve třetím ročníku jsem ho milovala.„Miluju tě."zašeptala jsem.„Nebylo tě slyšet.Co jsi říkala?"Řekl na oko vážně.„Že tě miluju."Řekla jsem a začala se smát.„Nechtěla bys ke mě na Vánoce?"„Chce to táta?"„Bohužel...."„Nestane se ti nic když ne?"„Možná, bije mě jenom otec."„Fajn, pojedu, ale tvůj otec ti musí slíbit že tě nebude bít."„Vážně?"řekl a zněl překvapeně.„Jo, pro kluka kterého miluju."řekla jsem a políbila ho.Upřímně mám strach.Co se stane když přijedu?
Snad táta nebude Draca bít.Nebo mě nedonutí přivést Harryho.Nerea s Jess vyrazili na dvojité rande.Nerea s Blaisem a Jess s klukem z Havraspáru.Samozřejmě že mě ignorovali.Jenom jsem si trénovala kouzlení bez hůlky.Byl trochu bordel.Konkrétně u Jessici a Nerei.Pansy by vyváděla.Potom se mi zamlžilo před očima a já viděla otce.„Charlotte, slyšíš mě?Pokud ano,přidej se ke mě.Slyšíš jak tě temnota volá?Poslouchej jí a nech ji ať tě naplní."a začal se smát.Cítila jsem jak jsem se odlepila od země.Někdo mě někam nesl.Slyšela jsem lapání po dechu,výkřiky a smích.„Seilerová se zbláznila!"„Podobá se otci!"„Její oči jsou jiné!"„Přiveďte ji!"Škubala jsem sebou.Probudila jsem se na lůžku, svázaná, nade mnou bylo zrcadlo.Viděla jsem se.Byla jsem bledší a oči nebyli hnědé,ale černé,temně černé.Draco's view
Četl jsem si a sledoval jak se Stoneová s Blaisem líbají.Najednou jsem slyšel chladný hlas,Voldemortův.Vtrhl jsem k nim do pokoje,byla tam.Ale její oči byli otevřené a obarvovali se do černa,vznášela se mírně nad zemí a její ústa mluvila Voldemortovým hlasem.„Co tu děláš Malfoyi?!Tohle je holčičí pokoj!"křičela na mě myslím že Nerea.„Panebože!Charlotte!" Zvedl jsem jí a Stoneová běžela se mnou.„Blaisi,s Charlotte je zle!"„Panebože."zalapala po dechu Taylorová.Běželi jsme s ní na ošetřovnu.Já jí držel v náruči.Lidé si ukazovali,smáli se a křičeli.Když byla na ošetřovně začala kašlat,a křičela jména lidí které jí zabil.„Mami!Chrissy!Cedricu! Tati!"začali jí téct slzy.„Donuťte jí to vypít." Držel jsem láhev nad jejími rty a pokoušel se jí to nalít do pusy.„Svažte ji!" Začali ji vázat a někteří na ošetřovně se po nás dívali.Nakonec to vypila.Začala se smát ale potom zmlkla.„Pane Malfoyi,viděl jste co se jí stalo?"„Mluvili jsme spolu,a ona šla trénovat kouzla bez hůlky.Potom jsem si četl než jsem uslyšel hlas Vy-víte-koho, jeji oči se barvili do černa.Pořád opakovala ona mě volá."Potom jsme si uvědomil co udělal.Voldemort to říkal tátovi.„Až bude sama, pokusím se jí oslepit temnotou."
ČTEŠ
SRDCE Z TEMNOTY ━━━ draco malfoy
FanficCharlotte Camille Seilerová byla jen malé dítě, když jí byla na Příčné ulici zavražděna matka přímo před jejíma očima. Od té doby uplynula řada let a ona nastupuje do Bradavic, kde se postupem času zaplétá do událostí, které mohou znamenat konec kou...