Černé oči,bledá pokožka,přítel Smrtijed,otec vrah bez srdce.Celá já.Teď jsem ale jiná.Před mými narozeninami jsem si začala malovat černé linky a začala jsem nosit více černého oblečení.„Co se to s tebou děje Charlotto?"řekla Jess, začali se se mnou bavit, když jsem začala bláznit.„Mám v hlavě zmatek. Je tam temnota, ale někde i světlo."Lidé se mě báli.V knihovně jsem seděla sama a najednou ke mě přišel kluk.„Jsi sama?"„Chci být sama,a stejně sem přijde můj přítel."opravila jsem ho a modlila se aby odešel.„A co to se mnou zkusit?"„Nikdy,jsem zadaná."Zvedl mě a chtěl mě líbat.„Řekla jsem ať mě necháš!"štěkla jsem.„Avada Kedavra."řekla jsem,ale potom mi došlo co jsem udělala.,,Ne...ne...ne." Přišel Draco.„Co se to tu stalo."„Jsem monstrum."vzlykala jsem mu na rameni.„Co se stalo?"zopakoval.„On přišel, sedl si a pak mě chtěl líbat,ale já se naštvala a nezvládla jsem se a zabila ho."řekla jsem.„Tvoje oči jsou-"„Černý já vím."„Ne chtěl jsem říct že jsou zase hnědé."Vzala jsem zrcátko a opravdu.„Musím to říct Brumbálovi."Řekla jsem a běžela pryč.Zaklepala jsem a čekala.„Dále."byl tam Harry.„Pane profesore?"„Aha,slečna Seilerová.Vidím že vaše oči mají normální barvu."„Ano ale chci vám něco říct."„Je to něco o té vraždě v knihovně?"zeptal se nenuceně.„Jak to víte?"Na chvíli jsem zapomněla že je tam Harry.No spíš jsem na něho úplně zapomněla.„Pane profesore,mě je to hrozně líto,já jsem se neovládla.Já jsem ho omylem zabila."řekla jsem a po tváři mi tekly slzy.„Nemůžeš za to že tvůj otec poslal na tebe temnotu aby tě zaslepila."řekl a já se cítila líp. Potom Harry zakopl a spadl.Já se cítila hrozně trapně.„Já už půjdu, děkuju za váš čas, naschledanou."řekla jsem a utíkala jsem pryč.
ČTEŠ
SRDCE Z TEMNOTY ━━━ draco malfoy
FanficCharlotte Camille Seilerová byla jen malé dítě, když jí byla na Příčné ulici zavražděna matka přímo před jejíma očima. Od té doby uplynula řada let a ona nastupuje do Bradavic, kde se postupem času zaplétá do událostí, které mohou znamenat konec kou...