xx. tohle nejsem já

2 0 0
                                    

Otec mi napsal dopis že mě chce hned doma.Přemístil jsem se.Zajímalo mě co zase chce.„Vítej Draco."zasmál se Voldemort.„Co chcete?"„Tohle dej vypít mé dceři a nic se ti nestane."„Co by se mi stalo?"„Zemřel bys."„Fajn."řekl jsem a přemístil se do Bradavic.„Charlotte...."„Ano?"„Ty jsi zase bez temnoty?"zeptal jsem se a přišlo mi to divné.„Ano, Harry s Hermionou přišli na způsob jak mě změnit zpět,co to je za lektvar?"ukázala na láhvičku.„Já ti ji dát nechci."řekl jsem a sklonil hlavu.„Draco,co se děje?"„Tvůj otec a můj chtějí abych ti to dal vypít,chtějí aby jsi byla zlá a temná."„Co se stane když to nevypiju?"„Zabije mě."„Dej mi to."řekla a vytrhla mi tu láhev.A zhluboka se napila.Za mnou stál Voldemort.„Výborně Draco."„Tati?"řekla a láhev jí spadla.Její oči zase byli černé.

Charlotte's view

Cedric.Máma.Táta.Chriss.Proč to nepomáhá?!Myslím na lidi které jsem milovala!Proč to nefunguje?!Mé.Oči.Jsou.Zase.Černé.Ach jo.„Jak je ti,dcero?"„Proč bych ti to měla říkat?"zasyčela jsem.„Správně."pochválil mě.Fajn.Je divnej.
Na pokoji se Jessica schovala do koupelny.Nerea seděla na posteli.Pansy byla v rohu.Jsem fakt tak zlá?„Je na mě něco děsivýho?"zeptala jsem se znuděně.„Zase máš černý oči, paní chytrá."řekla Nerea znuděně.„Když myslíš že jsem chytrá."zasyčela jsem.Teď vypadala znechuceně.„Tvoje bývalá kamarádka není nějaká měkota která ztrácí lidi.Teď ne."pronesla jsem chladně a ona naštvaně odešla.Ať si jde!„Co se s tebou stalo?"zeptala se Pansy.„Chceš tu místo mě tu měkotinu kterou jsi mlátila?"radši zmlkla.Konečně.Ty jejich kecy jsou otravné.Převlékla jsem se do hábitu a šla na večeři.Ve společenské místnosti byl Draco a něco říkal Zabinimu.„Je to moje vina!"řekl a zasténal.„Není to tvoje vina."řekla Nerea.„Ty jsi u toho nebyl!On mi to dal,abych jí to dal vypít,kdybych to neudělal umřel bych.Ona to tak nechtěla."„Ale vypila to dobrovolně."namítla Jessica.Šla jsem.Píchlo mě u srdce,člověk kterého miluji si to dává za vinu,to jak snadno se zkazím.Jsem zkažená.Draco šel za mnou. Přidala jsem do kroku.„Charl, je mi to líto."„Není to tvoje vina, pro tebe bych udělala cokoliv."zašeptala jsem.„Myslíš to vážně?"„Ano,co si myslíš?"„Nic,momentálně nic." Ale mě bylo jasné že lže.Mě je to jedno.Moje láska k němu je silnější než jsem si myslela.S ním nejsem tak zlá.Na pokoji jsem si četla knihu.„Člověk je pořád sám."řekla najednou Nerea.„Máš nějakej problém?"„Jsi hnusná Charlotte.A teď jseš na nás ostatní hnusná.Tohle není ta Charlotte která ještě ve druhém ročníku chtěla vědět všechno.Je mi jedno jestli ti to dělá otec,ale na nás si zlost vybíjet nemusíš."řekla a šla.„Počkej!"zaječela jsem za ní.Vrátila se a vypadala překvapeně.„Já se ti omlouvám, ale tohle všechno jsem si udělala sama.Jinak by táta zabil Draca."řekla jsem. Moje oči zase na chvíli měli hnědou.„Cože...?"„Táta dal Dracovi láhev a v ní elixír.Potom se mi omlouval že mi ho dát nechce,ale když bych to nevypila,táta by Draca zabil,takže jsem to vypila a jsem zase příšera.Já se nenávidím v téhle podobě.Ničí mě jak je mi všechno jedno a jak jsem na lidi hnusná.Nebaví se se mnou ani Harry, ani Mia a ani vy."řekla jsem a moje oči byli zase hnědé.Potom mě Nerea umáčkla v objetí.„Věděla jsem že jsi to stále ty."

SRDCE Z TEMNOTY ━━━ draco malfoyKde žijí příběhy. Začni objevovat