Charlotte's view
Harry, Ron a Hermiona zachránili kámen mudrců, po jejich kámošce co zjistila co to znamená nikdo ani neštěkne. Dokonce i Parkinsnová si mě všímá více! Potom Harry zachránil Weasleyovou, potom Sirius Black utekl z Azkabanu, Harry zjistil že je jeho kmotřenec a další bla bla bla.
Mimochodem, Chriss je v posledním ročníku. Má kámoše Diggoryho. Je hezký. Docela o mně jevil zájem. Jo je tu ještě nějaký turnaj tří kouzelnických škol. Chriss a Cedric se chtějí přihlásit. Já jim neodporuju, ale upřímně, peníze by se nám hodili.
„Čau Seilerová," ozval se hlas za mnou, když mi ta osoba zakryla oči.
„Harry?" řekla jsem protože vím že to Draca naštve.
„Radši bys Pottera?" zeptal se na oko ublíženě.
„Nene, Draco."zašeptala jsem. Doufala že to udělá, že mě políbí ale zrovna tam vešel Harry. Nosy jsme se skoro dotýkaly, když zavřel oči a ještě se přiblížil, přišel Harry. „Lot, chci si s tebou promluvit."
„Nevidíš že rušíš?" zeptal se ho Draco. Já ho jenom probodla pohledem.
„Fakt by jsi dala přednost Potterovi," zašeptal.
„Draco. Ne tak to není," zaprotestuju jsem ale on odešel. Harry zase promluvil: „Jenom nechtěla by jsi s námi do Prasinek?" zeptal se mě.
To jako vážně?
„Tak dobře jenom se chci zeptat," řekla jsem, doufala jsem že mu dojde že mě ignorovali.
„Kdo přišel na to že ještě existuju?" zeptala jsem se. Zatvářil se jakobych mluvila čínsky.
„My ale Lot víme že existuješ. Hermiona tě jen moc nezná, tak mě napadlo jestli by jsi s námi nešla," dopověděl a ke konci se začervenal. Jenom jsem se na něj usmála.„Jak by šlo odmítnout?"
„Co tak šťastně?" ptala se Nerea ve společenské místnosti. S Blaisem se dost měli rádi. Seděli si v klíně, což v našem věku bylo dost divný.
„Jenom jdu s Potterem,Weasleym a Grangerovou do Prasinek. Aspoň naštvu Draca."zasmála jsem se zle.Nerea se jenom začala smát a Blaise taktéž.
„Něco k smíchu?" Zeptal se blonďák co právě vešel do Zmijozelu. Všichni zamkli.„Ale notak."
„Nejspíš si zkazil legraci jak sis mohl všimnout," řekla jsem a on mě probodával pohledem.
„Co tak ses Neree přiznala že se bratříčkuješ s Nebelvírem?"
„Ano a ona nežárlí," řekla jsem a Blaise se začal smát. Draco ho zpražil pohledem.Radši zmlkl.
„No jo, Potter je asi lepší než ty. Nežárlí když dýchám vzduch s jiným klukem," uchechtla jsem se a Pansy zalapala po dechu. Vrazila mi facku. Sebrala jsem si věci a šla.
„Charlotte počkej!"
„Jessico?"
„Malfoy je idiot."
„Na to jsem přišla i bez tebe Jess."
„Jenom ti chci říct že jestli tě bude Pansy obtěžovat tak mi řekni a s Nereou jí ukážeme."
„Děkuju," zašeptala jsem a obejmula jí.
ČTEŠ
SRDCE Z TEMNOTY ━━━ draco malfoy
FanficCharlotte Camille Seilerová byla jen malé dítě, když jí byla na Příčné ulici zavražděna matka přímo před jejíma očima. Od té doby uplynula řada let a ona nastupuje do Bradavic, kde se postupem času zaplétá do událostí, které mohou znamenat konec kou...