xii. malfoyův tatík

3 0 0
                                    

Harry,Hermiona,Ron,Ginny,Neville a Lenka se chtějí dostat na ministerstvo kouzel,já musím s nimi.Ne že bych měla,jenom chci.Běžela jsem za nimi s hůlkou v ruce.Vrážela jsem do lidí jenom abych zmizela na ministerstvo.„Počkejte!"křičela jsem,jenom jsem naskočila na testrála(konečně jsem zjistila jak se jmenuje ta potvora co Harry s Lenkou krmili.)„Jedu s vámi, snad si nemyslíte že dovolím aby táta zase někoho zabil."nasedla jsem a letěli jsme na ministerstvo kouzel,na odbor záhad.Ale Sirius tu nebyl.„Siriusi?"„SIRIUSI?!"„Viděl jsi jenom to co pán zla chtěl, aby jsi viděl."řekl muž v kápi, vypadal jako Draco.„Kde je Sirius?"řekl Harry,mezitím ale vzal nenápadně věštbu.„Nic mu není Harry,on si s tebou hrál."řekla jsem.„Rysy máš jako otec, přesto jsi jiná."„Nikdy nebudu jako můj táta!Depulso!"mrskla jsem hůlkou jeho směrem,a všichni se dali na útěk,doběhli jsme a skočili z okna.„Aresto Momemtum!"křikla Hermiona.Byli jsme u nějakého oblouku,z něho byli slyšet hlasy.Slyšela jsem matčin hlas,volala mě.„Slyšíte ty hlasy?"„Ano."řekli Harry,Lenka a Neville.Objevili se černé stíny,byli kolem nás ale nakonec se rozptýlili a já viděla že jsou všichni kromě mě a Harryho obklíčení smrtijedy.Přišel k nám starší Draco.„Vy jste Dracův otec?"zeptala jsem se.„Ano, jsme si podobní?"zeptal se a usmíval se.„Ano,jste oba idioti,vyřiďte mu ode mne vzkaz."přišla jsem k němu a vrazila mu pěstí do nosu.Potom jsem ale uviděla Voldemorta jak táhne tělo.Byl to můj nevlastní otec!Běžela jsem za nimi a on na mě křičel jména lidí které mi zabil.Máma,brácha,Cedric a teď i nevlastní táta.„Jsi jako tvá matka."„Proč tohle děláš?"řekla jsem ale hlas se mi zlomil.„Je to jednoduché, matka tě přede mnou chránila, tvůj bratr též a když jsem se jich zbavil, chránil tě mladý Diggory. Ale teď ti nic nebrání bydlet u mě. Tvůj otec byl jenom mudlovský šmejd!Crucio!"

SRDCE Z TEMNOTY ━━━ draco malfoyKde žijí příběhy. Začni objevovat