O jedenáct let později(DĚJ PODLE PROKLETÉHO DÍTĚTE NENAVAZUJE)
Bree se Scorpem dostali včera dopis z Bradavic.Bála jsem se jít na Příčnou Ulici a Draco si ze mně utahoval.„Tati nech mamku!"řekla Bree z pokoje.„Při mé první návštěvě někdo zemřel."namítla jsem ale Scorpius s Bree a Cedricem mezitím přišli dolů a vyrazila jsme se.„Tohle vám jen tak nezapomenu."zamumlala jsem než nás Draco přemístil.Byla jsem nesvá ale po půl hodině ten pocit povolil.„Mami, že můžu koště?"zeptal se Scorp.„Na narozeniny Scorpe."řekla jsem.Zatvářil se smutně.„Můžeš si vzít to moje."zašeptala jsem.Zajásal a běžel k Olivanderovi.Bree tam už byla a měla černou hůlku s jemným květinovým vzorem,Scorp vyšel a měl hůlku z dubu,vypadala jako klacík.„Kočku nebo žábu?Nebo snad sovu?"ptala se sama sebe.„Můžeš si vzít cokoliv."„Tak žábu!"vykřikla a běžela dovnitř.Obrátila jsem se na Cedrica.„Cede, za rok si tady taky koupíš věci jako tvý sourozenci."řekla jsem a objala ho.Cedric vypadá jako Chriss,kdežto Bree má Dracovi vlasy a moje oči a Scorp je celý Draco.Bree si nesla svou žábu a pobrukovala si.„Bude se jmenovat Denis."řekla a usmála se na mě.Scorpius si koupil sovu pálenou a Draco nás pozoroval se Cedricem.„Scorpiusi Hyperione Malfoyi okamžitě mi vrať tu hůlku!"ječela Bree a snažila se chytit Scorpiuse.Scorpius se jenom smál.„Cede pomoz!" Cedric se zvednul a skočil na něj,Bree si vzala hůlku a usmála se na Scorpiuse.Začali se smát.Doma jsem na ně dohlédla aby si vše zabalili.„Budete nám psát?"zeptala se Bree.„Samozřejmě. Ale vy musíte i nám."řekla jsem a oba je objala.Cedric byl zamlklý.„Mami, ten pán po kterém jsem dostal jméno byl kdo?"zeptal se mě Cedric.„Cedric Diggory byl z Mrzimoru, když jsme byli ve čtvrtém ročníku pozval mámu na ples, a zamilovali se. Jenomže máma měla zlého tátu a ten ho zabil protože vaši mámu moc miloval. Potom se objevil hezký Zmijozelský kluk a vaši matku sešil dohromady."usmíval se.„Ale ten Zmijozelský kluk se někdy choval jako idiot."namítla jsem a začala se smát.Draco se tvářil uraženě ale já ho dloubla do žeber a začal se smát.Na nádraží se Bree bála projít zdí.Chytila jsem ji a běželi jsme spolu.Za námi byl Draco se Scorpiusem a Cedricem.Jakobych slyšela mámin hlas.„Jako by to bylo včera co jsem se koukala jak jedeš do Bradavic."bodlo mě u srdce.Maminka.Tak moc mi chybí.„Jako by to bylo včera co jsi se seznámila s Harrym a Dracem."zasmál se Chrissův hlas.„A jakoby to bylo včera co jsme se seznámily."zasmála se Nerea.Jak mě chybí.„Chybíte mi."pomyslela jsem si.„Ty nám taky."řekli.U páry jsme viděli Harryho s Ginny.Bree za nimi běžela a objala je.„Ahoj."řekla jsem.„Charlotte!"řekla Ginny a objala mě.Po škole se z nás staly kamarádky.„Ahoj."řekl Harry a objal mě.„Tohle je Albus Severus Potter."řekl Harry a ukázal na jeho syna.Sledoval Bree s velkým zájmem.Třeba budou spolu, nikdo neví.„A tohle je Teddy Lupin, syn Remuse a Tonksnové."řekl Harry a ukázal na kluka s modrými vlasy.Zase se na Bree koukal,ta si od kluků užije.,,Rone,Mio!"zamávala Ginny rukama někam za námi.Přišla Hermiona s Ronem a jejich dcerou Rose a jejich mladším synem Hugem.Pro změnu se Scorpius koukal na Rose.Přišlo na řadu loučení.Objala jsem Scorpiuse a plakala jsem.„Mami neboj na Vánoce přijedu."řekl a běžel s Albusem do vlaku.Bree taky plakala.„Mami slib že budeš psát."řekla.„Slibuju ale ty budeš taky."řekla jsem a ona přikývla.Zamávala nám a běžela za Rose do vlaku.Opřela jsem svou hlavu Dracovi o rameno.Cedric chytil mou ruku.Tohle bude dlouhý rok.A za rok tam nebude ani Cedric.
O týden později.
Bree a Scorpius poslali dopis.Oba jsou ve Zmijozelu.Bree se přátelí s Rose,Scorpius se baví zase s Albusem.Scorpius se zamiloval do Rose a do Bree Teddy Lupin,nebo ona si to myslí.Psala jak moc jí chybíme a jak moc se těší až přijede na Vánoce nebo až uvidí Cedrica.
ČTEŠ
SRDCE Z TEMNOTY ━━━ draco malfoy
FanficCharlotte Camille Seilerová byla jen malé dítě, když jí byla na Příčné ulici zavražděna matka přímo před jejíma očima. Od té doby uplynula řada let a ona nastupuje do Bradavic, kde se postupem času zaplétá do událostí, které mohou znamenat konec kou...