16. Het is uit

748 49 12
                                    

POV HARRY
Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik hou zo veel van Sophie, maar Niall heeft haar al maar ik wil haar zo graag.. Ze is gewoon zo..... Ik ga het gewoon zeggen, boeien dat ze verkering heeft of niet

POV SOPHIE
Het is middag. Niall is even weg en ik zit tv te kijken. Dan komt Harry naar me toe
'Hey!' Zeg ik
'Hey, Uh, ik moet je iets zeggen'
'Vertel maar' zeg ik open
'Ikkkuuuuuh, ben verliefd op je' ik dacht dat Niall het dacht maar het IS dus echt zo.
'Oh.' Zeg ik. Ik wil opstaan om weg te lopen maar dan komt Harry op me afgelopen. Hij staat voor me. Ik loop naar achteren tot ik bij de muur ben en ik niet meer verder kan.
'Harry wat doe?' Ik word onderbroken door Harry die zijn lippen op de mijne drukt. Ik duw hem van me af
'Wat doe je?' Roep ik boos. Hij duwt mijn armen tegen de muur en zoent me weer. Ik stribbel tegen maar ik kan niks doen. Uiteindelijk stopt hij en kijkt hij me met een grijns aan.
'Sophie?' Shit het is Niall

POV NIALL
Ik geloof mijn ogen niet. Sophie zoent met Harry!
'Sophie?'
'N-Niall! Ik kan het uitleggen! ik wilde niet..'
'JIJ ZOENT GEWOON MET HARRY! ALS JE HEM LEUK VINDT ZEG DAT DAN GEWOON!' Roep ik boos. Het boeit me nu echt niks. Hoe kan ze?
'Niall luister, ik wilde het niet, ik...'
'HOU JE MOND IK HEB HET ZELF GEZIEN GA WEG HET IS UIT!' En met die woorden verlaat ik de kamer

POV SOPHIE
Nu ben ik Niall kwijt. Ik ben boos op mezelf maar ook op Harry!
'Nou die is weg' zegt hij
'Hallo! Door jou ben ik de liefde van mijn leven kwijt! Hoe kun je zoiets doms doen?! Ik vind je niet leuk Harry, accepteer dat! je kan niet zomaar elk meisje krijgen!' En dan ren ik weg. Ik kan niet naar mijn kamer, Niall is daar ook. Ik loop naar de badkamer en pak een schaar. Eigenlijk wil ik nu meteen dood. Niemand wilt me. Het doet ontzettend pijn, maar ik negeer de pijn. En zo maak ik nog een paar sneetjes. Ik heb besloten om voorlopig op de bank te slapen. Ik moet dit aan iemand kwijt, ik bel Perrie.
'Hey Soof! Hoe is..'
'K-kom Plies'
'Wat is er?'
'N-Niall h-hij h-heeft het uitgem-maakt'
'Oh echt? ik kom er nu aan!' Ik zet de radio aan maar dat had ik niet moeten doen. Little Things staat op en Niall's solo komt juist nu. Ik barst weer in snikken uit. Waarom ben ik zo dom? Wat doe ik hier nog? Wat houdt me tegen? Waarom wil ik hier nog blijven? Dan wordt er aangebeld. Het is Perrie.
'Gaat het?' Vraagt ze geschrokken.
'K-kom m-mee' zeg ik en we lopen de woonkamer in.
'K-kijk. Harry is dus blijkbaar verliefd op mij en dat vertelde hij mij. Ik wist niks te zeggen en ik wilde weglopen. Maar toen zoende hij me. Eerst drukte ik me van hem af, maar daarna pakte hij mijn armen zodat ik niks kond doen. En juist toen keek Niall. Hij werd boos... En maakte het uit....'
'Heb je het uitgelegd?'
'Hij wilde niet luisteren' Perrie loopt even weg en komt daarna terug met een rol oreo's
'Dankje pez' zeg ik blij.
Mag ik ook wat?' Vraagt ze. Ik lach en knik. Even later gaat Perrie weg. Ik voel me weer slecht. Ik heb geen honger mee en kijk op twitter. Ik schrik me dood van de haat.
^het is juist beter dat jullie uit elkaar zijn!^
^hij hoeft geen slet als jou!^
^Niall, houdt niet van varkens dat weet je!^ ben ik echt dik? Ik eet wel heel veel. Ik kijk op internet voor hulpmiddelen om te lijnen. Ik heb het gelezen en ga dan naar het toilet. Ik probeer mijn vinger in mijn keel te stoppen en kots al mijn maaginhoud eruit. Dan ga ik op de bank zitten. Ik pak een notitieblok en een pen en begin met schrijven.

He was my lover
My world
My everuthing
Now he's gone
Forever
His voice is what i need

I'm so broken
So down
I've made A Mistake
I'm so sorry
Forgive me
I want you Back babe

Ik lees het door en bedenk een melodie in mijn hoofd. Dit kan wat worden. Het is dus waar, als je gebroken bent schrijf je beter.
(De tekst heb ik trouwens wel zelf verzonnen het is best wel dom maar ik wist niks) en sorry dat ik zo veel post maar ik heb echt een inspiratiebom

Stupid life. Or not? *AAN HET HERSCHRIJVEN*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu