36

557 42 1
                                    

POV SOPHIE
Langzaam wordt de blinddoek van mijn hoofd afgehaald. Mijn ogen worden groot. We staan op het strand. Er staat een prachtig tafeltje met allemaal kaarsjes eromheen.
'Wow'
'Vind je het mooi?' Vraagt Niall
'Ik vind het super' zeg ik. Ik draai me naar Niall toe en geef hem een kus. Hij pakt mijn hand en helpt me met zitten. We eten wat en praten verder.
'Heb je echt dit helemaal zelf gedaan?'
'Nou, de jongens en de meiden hebben geholpen met versieren' ik glimlach. Ik ben echt zo blij met hem. Als Niall er niet was zat ik nu nog bij mijn vader en had ik waarschijnlijk al zelfmoord gepleegd.
'Kom mee' zegt Niall. Hij pakt mijn hand en staat op. Hij pakt zijn gitaar en we lopen dichtbij de zee. Hij pakt zijn gitaar en begint het liedje 'Just the Way you are' te zingen. Aan het einde geef ik hem een knuffel.
'Sophie ik wil je iets vragen' hij gaat op zijn knie zitten en pakt een doosje uit zijn zak. Oh my god, droom ik?
'Vanaf het moment dat ik je zag wist ik dat je speciaal was. Je bent anders dan alle andere meisjes. Jij geeft om me hoe ik ben. Ik weet gewoon 200% zeker dst ik mijn leven met jou wil delen. Jij bent en Blijft mijn prinses. Daarom wil ik je iets vragen' er verschijnt een grote glimlach op mijn gezicht.
'Wil je met me trouwen?' Ik vlieg hem om de hals en geef hem een knuffel.
'Ja, ik wil niets liever' zeg ik blij. Er verschijnt ook een glimlach op mijn gezicht en voor ik weet heeft hij zijn lippen op ee mijne gedrukt. Als ik teruggetrokken heb doet hij de ring om. We zitten nog een tijdje en gaan daarna weer terug. Ik kan niet geloven dst ik binnekort Sophie Horan heet! Het idee alleen al is raar. Maar leuk! Als we thuis zijn blijf ik maar lachen. We zitten op de bank tv te kijken en ik lig met mijn hoofd op Niall's schouder. Ik kijk omhoog.
'Wat doe je?'
'Mijn verloofde bewonderen' ik bloos en kijk weer naar de tv. Na een tijdje zijn we moe en gaan we slapen.
'Welterusten Niall'
'Goodnight future mrs. Horan' hij drukt een kus op mijn wang en legt zijn arm om me heen. Na een tijdje val ik in een diepe slaap.
------------------
'Wake up beautiful' hoor ik iemand zachtjes zingen. Ik open mijn ogen en zie Niall met een dienblad voor me zitten.
'Dit is voor jou'
'Ahw dankje' zeg ik en ik druk een kus op zijn wang. Hij gaat naast me zitten en ik geef hem een broodje.
'Thanks princess' zegt hij. Ik bloos en richt me snel weer op mijn eten. Dan gaat mijn telefoon. Het is Perrie. Ik neem op
'Hey Pez!'
'Hey! Sophia, de boys en ik vroegen ons af of we naar jullie konden komen'
'Tuurlijk! Hoe laat?'
'Twee uur?'
'Is goed doei!'
'Doei' ik hang weer op
'Niall de jongens en de meiden komen straks langs'
'Is goed' zegt Niall. Na een tijdje besluit ik op te staan en mijn Haar en make up te doen? Ik kan niet wachten om het de meiden te vertellen!!

SORRY SORRY SORRY voor geen updates de laatste tijd! Ik had kast van geen inspiratie 😒. Vote en comment!

Stupid life. Or not? *AAN HET HERSCHRIJVEN*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu