40

534 37 9
                                    

POV SOPHIE (op Niall z'n verjaardag):
Ik word wakker en zie dat Niall nog ligt te slapen. Ik sluip zachtjes naar beneden. Ik ga een ontbijtje voor Niall maken. Ik bak een eitje en maak wat boterhammen klaar. Ik pak ook wat drinken en leg alles op het dienblad. Ik loop rustig naar boven en leg het dienblad op het nachtkastje. Ik geef Niall een kus op zijn wang
'Niall wakker worden' zeg ik zacht. Hij doet niks.
'Je bent jarig vandaag!' Zeg ik. Ik zucht. Oke, er zit nog maar 1 ding op. Ik geef Niall een kus op zijn lippen en voel hem lachen
'Dus je was wakker meneer Horan?' Zeg ik.
'Misschien' grijnst hij. Ik lach en pak het dienblad.
'Gefeliciteerd Niall' zeg ik
'Dankje' hij begint meteen te eten

ik zit nu bij mij thuis. We zijn bezig met het versieren voor het verrassingsfeestje voor Niall. Mijn moeder, Maura, Bobby, Greg, Theo, Denise, Harry, Liam, Louis, Zayn, Perrie, Sophia, Luke, Ashton, Micheal, Calum zijn er. Harry die houdt Niall bezig zodat hij nog niet thuis komt. Ja, die laatste vier zijn van five seconds of summer. Het is nu 16:00 en Niall is om 17:00 thuis. Ik kijk in de oven en ja, de taart is klaar. Ik haal hem eruit en laat hem even afkoelen. Daarna begin ik met het versieren. Ik hoop dat hij het leuk gaat vinden. Als ik klaar ben leg ik de taart op tafel. Ik ben best wel zenuwachtig, want ja, je vriendje is jarig en je hoopt gewoon dat het super wordt. Wat verwacht je anders?

'Ze komen eraan!' Zegt Perrie. Ik verstop me in de kast met Ashton. Nee niet verkeerd denken ofzo, we zijn vrienden meer niet.
'Is de stroom hier uitgevallen ofzo?' Hoor ik Niall zeggen
'Nee' zegt Harry. De voetstappen worden steeds duidelijker. Oke, nu moeten we eruit. Ik spring eruit en de rest ook
'VERRASSING!!,' roepen we in koor. Niall kijkt even verbaasd maar dan verschijnt er een lach op zijn gezicht.
'Wauw, cool jongens!' Zegt Niall
' bedank Sophie maar' zegt Maura. Ik bloos en hij kijkt me aan. Hij loopt naar me toe en geeft me een kus.
'Gefeliciteerd niall' zeg ik
'Dankje, je bent geweldig' zegt hij. Ik lach naar hem.
'OKE TIJD VOOR CADEAUS!' Roept Louis.
'Zo jij bent hyper' lacht Sophia
'Duh!' Zegt Louis
'Ja, dat konden we verwachten' zegt Luke. We gaan allemaal zitten. Niall heeft heel veel dingen gekregen. Nieuwe parfum, een telefoon hoesje, kleren, tegoedbonnen voor Nando's en nog veel meer. Ik ben als laatste
'Oke Sophie nu jij!' Zegt Harry.ik pak mijn cadeau en geef hem aan Niall. Hij maakt het open en kijkt er met grote ogen naar.
'Wauw, deze gitaar is cool!' Het is een akoestische gitaar waar Nialler op staat met witte letters.
'Thanks babe' zegt hij en hij geeft me een kus op mijn wang. Ik lach maar hem.

'Doei!' Ik zwaai de laatste mensen uit. Ik loop naar binnen en zie Niall op de bank zitten. Ik ga naast hem zitten.
'Ehm Sophie?' Zegt hij. Ik kijk hem aan.
'Ja?'
'Ehm de bruiloft moeten we waarschijnlijk uitstellen' ik kijk hem aan.
'Hoezo?' Vraag ik
'Ik Ehm ga voor een half jaar op tour'
'Oh' er rolt een traan over mijn wang. Een half jaar... 6 maanden.... 183 dagen...
'Maar je mag mee!!' Zegt hij blij. Meteen ben ik weer blij.
'Echt?' Zeg ik. Hij knikt.
'Ja!'
'Oh gelukkig, ik kan je echt geen zes maanden missen hoor' zeg ik opgelucht.
'Dat hoeft ook niet' zegt hij.
'Ik hou van je' zeg ik
'Ik meer van jou' zegt hij
'Nee Ik meer van jou' zeg ik
'Je mag niet liegen' zegt hij
'Doe ik ook nie-' ik word onderbroken want hij duwt zijn lippen op de mijne. Ik ben zo gelukkig met Niall. Ik trek weer terug en kijk hem aan. Ik voel mezelf gapen en doe mijn hand voor mijn mond.
'Moe Princess?' Ik knik
'Kom, laten we slapen' zegt hij. Ik knik en we lopen naar boven. Ik kleed me snel om en ga maast Niall liggen. Hij slaat zijn arm om me heen en geeft me een kus op mijn wang.
'Dit was mijn beste verjaardag ooit' zegt hij blij
'Mooi zo, dat moest het ook zijn' zeg ik
'Wanneer gaan jullie eigenlijk op tour?' Vraag ik
'Over precies 2 weken. Ik knik
'Oke' ik sluit mijn ogen en voel dat Niall met mijn haar speelt waardoor ik langzaam in slaap val.

Stupid life. Or not? *AAN HET HERSCHRIJVEN*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu