(De dag dat het gaat gebeuren! OMG ik heb zo'n zin om dit te schrijven!!)
POV SOPHIE
Ik word wakker en zie dat Niall al wakker is. Ik sta op en zie dat hij aan het koken is, dat is ook eer lang geleden.
'Goedemorgen' zeg ik en ik druk een kus op zijn wang.
'Goedemorgen! Wil je ook pannenkoeken?' Ik knik heftig. Na een tijdje zitten we aan tafel.
'Sophie?'
'Ja?'
'Zullen wij vanavond iets gaan doen?'
'Uhm Oke, wat wil je gaan doen?'
'Eem verrassing' zegt hij
'Neeeee zeg het please' zeg ik met puppy ogen, maar nee hij trapt er niet in.
'Pff Oke dan' zeg ik uiteindelijk. Als we klaar zijn ruimen we de tafel af en kleed ik me om. Ik doe een lichtblauwe broek met een geel shirtje waar een smiley op staat aan. Ik loop weer naar beneden.
'Nog iets te doen vandaag?' Vraag ik terwijl ik naast Niall ga zitten.
'Ja, ik ga Zometeen met de rest liedjes schrijven'
'Leuk' zeg ik. We kijken elkaar even aan.
'Weet je hoe mooi je wel niet bent' ik lach en bloos.
'Weet jij hoe lief je bent?' Hij lacht ook en ik leg mijn hoofd op zijm schouder.
'Ik hou van je' zegt hij
'Ik meer van jou'
'Ik het meest, ik win' ik lach, natuurlijk wilt hij winnen. En zo zitten we een tijdje. Ik kijk op mijn telefoon. Het is nu 13:45.
'Hoe laat moet jij in de studio zijn?'
'Uh 14:00. Waarom?'
'Het is nu 13:45' hij staat meteen op.
'Veel plezier!' Zeg ik hij
'Dankje' zegt hij en hij geeft me snel een kus. Ik zit na te denken. Wat zal ik aan doen? Zal ik de stad in gaan? Ik bel Perrie even
'Hey Pez'
'Hoi Soof!'
'Nou vandaag gaan Niall en ik iets doen, hij wilt niet zeggen wat maar ik heb niks leuks dus wil jij met mij de stad in gaan?'
'Tuurlijk! Ik kom er aan!' Zegt ze. Na een paar minuten hoor ik de bel gaan en doe ik open.
'Laten we meteen gaan!' Zegt ze opgewonden. We kijken eerst bij de forever 21. Maar daar vind ik niks. Bij de H&M is er ook niks, maar bij de Primark vind ik een geweldige jurk. Hij is wit met zwarte stippen en heeft een strikje aan de voorkant.
'Deze wordt het' zeg ik. Ik pak de jurk en pas hem even. Ik loop het pashokje uit en zie Perrie met een glimlach ernaar kijken.
'Oh my god, Niall kan je ogen straks niet van je afhouden! Hij staat je super!' Zegt ze opgewonden. Als we hebben afgerekend ga ik meteen naar huis. Ik zie Niall ook al binnen.
'Hoe laat gaan we?' Vraag ik
'Als je klaar bent kunnen we gaan'
'Oke, ik ben even boven' zeg ik en ik geef hem snel een kus. Als ik de jurk aanheb stijl ik mijn haar. Ik laat het los hangen en doe ook nog mijn make up op. Ik doe een beetje mascara en lichtroze oogschaduw op. Als schoenen heb ik een paar witte pumps. Als ik beneden ben zie ik dat Niall me met grote ogen aankijkt. Ik word er een beetje zenuwachtig van.
'Is er iets? Als je hem niet leuk vind dan pak ik wel een an....'
'Je bent prachtig' zegt hij. Ik lach en bloos.
'Laten we gaan' zegt hij. We lopen de deur uit en ik word geblinddoekt. Ik heb er echt zin in!
JE LEEST
Stupid life. Or not? *AAN HET HERSCHRIJVEN*
Fanfiction*WAARSCHUWING; HET BEGIN IS HEEL SLECHT* Mijn naam is Sophie de Groot. Ik ben 18 jaar en zit in mijn zesde jaar voor het VWO. mijn leven is niet normaal of perfect zoals anderen zouden denken... Mijn vader is een alcoholist, ik word gepest en daard...