16.

1K 50 50
                                    

Joonas

"Haluuksä munakasta?" Jenni huutaa keittiöstä. Ainahan se muna kelpaa. 😉 "Joo vaikka" vastaan ja menen keittiöön. "Onkohan Aleksilla nälkä?" Jenni kysyy. "Kyl sil varmaa on. Se ei oo kuitenkaa syöny melkee mitää." vastaan. "Kävisiksä kysymässä?" Jenni kysyy. "Emmä viitti ku se puhuu Ollin kaa" vastaan. "Ahaa" Jenni sanoo hieman virnuillen. Naurahdan.

Aleksi

"Olli.." aloitan. Hei wow Aleksi. Ooksä tosissas kertomassa Ollille tästä. Okei ehkä mä muotoilen tän toisin. "Niin?" Olli kysyy. "M-mä.. mä oon homo" sanon. Olli ei vastaa mitään. Hän on vain hiljaa. Oliko tämä virhe? Yhtäkkiä Olli halaa minua. Eli hän hyväksyy minut? Halaan Ollia takaisin. "Oon ylpee susta." Olli sanoo ja erkanee halista. "Mäki oon" tuo vastaa ja katsoo minua syvälle silmiin.

"Millon sä tajusit sen?" Olli kysyy. "Samalla sekunnilla ku ihastuin suhu" sanon ääneen puolivahingossa. Voi vittu nyt.

Olli

Mmmitä. Aleksi tykkää minusta? "Aleksi" sanon hiljaa. "Joo sori mun ei pitäny sanoo tota." tuo sanoo ja välttelee katsettani. Siirrän Aleksin katseen itseeni ottamalla hänen leuasta kiinni. "Mäki tykkään susta" sanon hiljaa. Hiljaisuus.

Jokin osa aivoistani sanoo, että suutele Aleksia. Päätän tehdä sen. Laitan käteni Aleksin niskaan varovasti. En halua pelästyttää häntä. Aleksi ei peräänny, joten jatkan lähestymistä. Kasvojemme välinen etäisyys pienenee koko ajan. Lopulta Aleksi sulkee sen. Tunnen pehmeät huulet omiani vasten. Suudelma on täydellinen, mutta se loppuu liian nopeaa. Katsomme toisiamme hymyillen silmiin.

Joonas

Yläkerrasta ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan. Pitäiskö epäillä jotain? Paneekohan ne? Okei ei Olli oo noin hiljanen. Mä en oo siis koskaan ollu todistamassa mitään sellasta mistä tietäisin et onks Olli äänekäs. Olli vaan näyttää aika äänekkäältä kaverilta. Okei joo mä lopetan. Tungen vain tätä saatanan hyvää munakasta suuhuni.

"Onkohan niillä kaikki hyvin?" Jenni kysyy. "En tiiä" vastaan. "Käydääks kattoo?" Jenni kysyy. Nousen ylös tuolilta ja lähden Jennin kanssa yläkertaan.

Pääsimme huoneen ovelle. Emme mene heti sisälle. Kuuntelemme ensin mitä huoneesta kuuluu. Huoneessa vallitsee selvästi syvä hiljaisuus. Nyt mä kyllä avaan oven.

Avaan huoneen oven ja näen säikähtäneen Ollin ja Aleksin. Samassa sängyssä. Nyt saavat kyllä selittää.

....
Sanoja: 326
🤭

Always || OleksiWhere stories live. Discover now