22.

746 53 14
                                    

Aleksi

Olli meni isänsä luo alakertaan. Hänellä oli jotain näytettävää Ollille. Istun sängyllä nojaten seinään ja katson puhelintani. Mitä muutakaan minä tekisin? Ollin puhelin on vieressäni. Huomaan, kun siihen tulee ilmoitus. Katson Ollin puhelinta nopeasti ja huomaan viestin lähettäjän perässä punaisen sydämmen. Mitä? Tiedän, että toisten viestejä ei saa lukea, mutta nyt on pakko.

Mimosa❤️
Mulla on ikävä sua <3

Pettääkö Olli minua? Luulin, että hän on homo. Leikkiikö hän vain kanssani? Luulin, että hän oikeasti välittää minusta. Tunnen kyyneleen vierähtävän poskelleni.

En jaksa ajatella enää. Menen vain nukkumaan. Toivottavasti Olli ei koske minuun kun palaa.

Timeskip seuraava päivä

Olemme Joelilla. Katsomme kaikki kuusi yhdessä elokuvaa. Joel, Olli, Niko ja Tommi istuvat sohvalla. Minä ja Joonas istumme lattialla. "Aleksi voisiks vähä väistyy. Haluun saada jalat suoraks." Olli sanoo. "Joonas voitko sanoo Ollille et tässä lattialla on vähän vaikee saada hyvää asentoo." pyydän Joonaskelta. En aijo puhua tuolle brunelle. Kuulen Ollin huokaisevan.

"Onko Allulla ja Ollilla ryppyjä rakkaudessa?" Joel kysyy vittuillen. Lähden vessaan, koska en jaksa kuunnella yhtään vittuilua nyt. 

Olli

"Mikä Aleksil on?" Niko kysyy minulta. Oi voi. Sen kun tietäisi. Aleksi on ollut tuollainen eilisestä illasta asti. Mitäköhän minä olen tehnyt? "En mä tiiä", vastaan.

Aleksi astuu vessasta ulos ja menee keittiöön. Menen hänen luokseen. "Aleksi mikä on?" kysyn tuolta ja halaan häntä takaapäin. Aleksi ottaa käsistäni kiinni ja irrottaa ne lantioltaan.

"Oonks mä tehny jotai?" kysyn. "Nii. Kerroppa se. Mitä oot tehny?" tuo vastaa ja kääntyy minuun päin. Katson tätä hämmästyneesti ja kysyvästi. "Voisiks vähän avata?" kysyn, koska minulla ei ole hajuakaan mitä olen tehnyt.

"Mimosa", Aleksi sanoo. Voi helvetti. Miten hän sai tietää? Hän on tietysti käsittänyt väärin.

Olen ollut nähtävästi liian kauan hiljaa, koska Aleksi on lähdössä. "Aleksi", sanon ja otan tuon kädestä kiinni. "Älä koske muhun", tuo sanoo korottaen ääntään. "Mä voin selittää", sanon ja päästän Aleksista irti.

"Mimosa on mun täti. Ehkä mulle tärkein ihminen." vastaan katsoen tuon sinisiä silmiä. "Ai enkö mä ookkaa sulle tärkein?" tuo kysyy hiljaa. "No oot. Mut Mimosa tulee heti sun jälkee", vastaan hieman hymyillen.

"Nyt must tuntuu ihan tyhmältä", Allu sanoo ja katsoo maahan. "Hei ei se haittaa. Kyl mä ymmärrän." vastaan. "Saanks mä koskee suhun?" kysyn. Aleksi nyökkää. Huomaan hänen silmissään kyyneleet. "Voi rakas", sanon ja kaappaan tuon haliin.

....
Sanoja: 370
Tota.. mä saatoin unohtaa, että mä kirjotan tänne tarinaa. Sorry 😬

Always || OleksiWhere stories live. Discover now