Olli
"Ollaanko me täällä yötä?" kysyn. "Joo. Mennään huomenna kotiin." äiti vastaa. "Okei", vastaan ja lähden yläkertaan Allun luo. Hän meni sinne jo hetki sitten.
Kävelen portaat ylös ja menen minun ja Aleksin huoneeseen. Avaan huoneen oven. En näe Aleksia missään. Kävelen huoneeseen ja huomaan Aleksin olevan parvekkeella. Hän katsoo järvimaisemaa ja näyttää hyvin mietteliäältä.
Avaan parvekkeen oven. "Rakas. Onks kaikki hyvin?" kysyn ja otan tuota kädestä kiinni. Aleksi on pitkään hiljaa. "Mitä, jos tää on vaa iso virhe?" Aleksi kysyy katsoen edelleen maisemia. "Mikä?" kysyn, vaikka arvaan kyllä jo mistä hän puhuu. "Me", Aleksi sanoo ja katsoo minua silmiin. "Mitä?" kysyn samalla, kun kyyneleet nousee silmiini. Aleksi irroittaa ottensa kädestäni. "Me ollaan käytännössä veljiä. Jos tää onki vaan joku vaihe ja aletaan katumaan, meijän elämästä tulee ihan hirveetä. Me asutaan samassa talossa, samassa huoneessa, meillä on samat vanhemmat." Aleksi sanoo ja näen kun hänenkin silmiin nousee kyyneleet. Tuo käy kyllä järkeen, mutta en odottanut tälläistä. "Eksä usko meihin?" kysyn samalla kun kyyneleet valuavat poskiani pitkin. "Olli mä oon pahoillani", Aleksi kuiskaa ja lähtee. Mitä juuri tapahtui.
Jenni
Istumme Jarin kanssa sohvalla ja katsomme telkkaria. Kuulemme kun joku tulee yläkerrasta juosten ja menee ulos. "Mitäs nyt tapahtu?" kysyn ihmeissäni. Jari huokaisee. "Hoida sä Allu niin mä jututan tota yhtä", tuo sanoo ja nousee ylös. "Joo", sanon ja lähden ulos Allun luo.
Astun ovesta ulos. Minulla ei ole mitään hajua missä hän on. "Aleksi", huudan. En saa mitään vastausta, mutta näen huonoryhtisen pojan istumassa laiturilla. Kävelen laiturille ja istun hänen viereen. Huomaan, että hän itkee. "Saanko mä koskea?" kysyn. Aleksi nyökkää pienesti. Laitan käteni hänen harteille ja vedän häntä itseäni vasten. Aleksi kiertää kätensä ympärilleni.
Olemme olleet tässä jo jonkun aikaa. "Haluisiksä kertoo mitä kävi?" kysyn ja silitän Aleksin hiuksia. "Mä.. mä aloin epäilee, et mitä jos mun ja Ollin juttu on vaan vaihe ja pilataan meijän elämä tällä. Ois aika tukalaa asua samassa huoneessa exän kanssa." Aleksi kertoo. "Etkö sä sitten välitä Ollista?" kysyn. "Välitän. Mä välitän siitä enemmän ku kenestäkään muusta. Mut sillon ku tulin tänne ni en ees tienny olevani homo." Allu vastaa. "Olli on ihanin ihminen kenet oon tavannu tähän mennessä koko elämäni aikana. Se on niin välittävä, huolehtivainen, turvallinen, ihana ja hyväsydämminen." Allu jatkaa.
"Mä rakastan Ollia"
....
Sanoja: 370
Ömm.. okei. Eilen kerroin et oon ihastunu ja tänään kerron että itkin eilen silmät irti päästäni. Btw haluisko joku tutustuu? Kaverit vähä kadonnu. Iällä eikä asuinpaikalla ei oo niinkää väliä mut ite oon 08 ja asun Porissa.
Snp: salla.jasminn
YOU ARE READING
Always || Oleksi
FanfictionAleksilla on hyvin vaikeat kotiolot. Aleksin vanhemmat ovat eronneet muutama vuosi sitten, jonka jälkeen Aleksin vanhemmista on tullut väkivaltaisia. Aleksi pääsee sijaisperheeseen. Aleksi muuttaa Vihdistä Ouluun. Mitä tapahtuu, kun Aleksi siirretää...