İyi okumalar
"ya kızım sen yine mi geç kaldın" diyen elaydı. Şu son iki gündür gözüme uyku girmiyodu. Ve sürekli geç kalıyordum.
"ya yetişçem 5 dk kaldı oyalama beni bak kaza yapıcam" diyerek Telefonu suratına kapattım.
Aslında bu gün geç kalmamıştım, daha doğrusu erken uyandım ve evden çıktım ama yolun yarısında telefonumu evde unuttuğum aklıma geldi.
Ve geri döndüm. Telefonumu aldım ve yeniden çıktım evden abimin arabası her zamanki gibi yoktu yine erkenden gitmiş okula inek allahın ineği.
Neyse işte bende tekrardan çıktım yola şehir içinde 140 hızla gidiyorum amk sizcede yeterince
hızlı değil miyim?Bana göre gayet hızlı. arabayla giderken şansıma kırmızı ışığa denk geldim zaten geç kalıyorum ya hep o yüzden.
Aradan bir kaç dakika geçti hâlâ yeşil ışık yanmadı allahım hep mi beni bulur. yarabbim sen benim okumama karşı mısın?
doğru söyle bak karşıysan gitmem benimde çok gönlüm yok.
Diye yakınırken yine telefonum çalmaya başladı. Bu sefer fırat arıyordu.
"söyle başımın belası noldu yine" dedim. Bok varda arıyodu. Geldik işte öldünüz mü?
Bugün tersinden mi kalktın ne bu sinir demeyin tersimden kalktım çünkü.
"sakin ol şampiyon seni mera-" ettik derken ben telefonu düşürdüm. Aşşağlara gitti telefon. Bi bu eksikti ya amına kodumun hayatı derken kafamı eğmiş telefonu arıyodum.
Ben telefonu ararken arkamdan korna sesleri gelmeye başladı.
Sikecem şimdi senin gibi hayatı derken hiç önüme bakmadan birden gaza bastım ve küt dite bir ses geldi.Ahh canım arabam nereye çarptım ben seni diyip sinirle arabadan çıktım hemen arabanın önüne bakmaya gittim bi kız arabamın önünde kolunu tutuyordu.
Hemen eğildim ve iyimisin derken koluna dokundum. sanırım o anın telaşıyla biraz fazla sert tuttum "dokunma"diye bir tekpi verdi
"ben gerçekten özür dilerim hastaneye götüreyim seni" dedim.
Kız ise hemen"gerek yok derse geç kaldım"dedi. Ve ayaklandı.
Ama bilmiyor ki ben fazla inatım."lütfen sana ben çarptım vicdan azabı çekerim ben okulun müdürüyle konuşurum" dedim.
Kız kafasını birazcık yukarı kaldırdı ve gözlerini bana dikti. k-kız aşırı güzeldi. İç sesim bile kekeledi amk kendine gel çakıl.
Lütfen bakma bana öyle bak anlarlar gerçi çok sinirli bakıyor ama her neyse
"yarım saat sonra sınavım var yetişmem lazım" dedi.
Tabiki içim rahat etmedi. O zaman okuluna ben götürürüm.
"seni gideceğin yere bırakabilir miyim? " dedim. Biraz düşünür gibi baktı ama başka çaresi yoktu.
"pekii bunu kabul edebilirim" dedi ve kolunu tutarak ayağa kalktı.
Arkamda arabalar sıra olmuştu ama mecbur bekliyorlardı. Hakkına girdiğim insanlar için özür dilerim ama yapacak bişi yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yasak (g!p)
Teen FictionG!p kurgudur yani kızın penisi var rahatsız olacaklar hiç okumasa daha iyi olur Yeni yeni yazmayı deniyorum illaki hatalarım olur sizi rahatsız eden bir kısım olursa bana dm de iletirseniz çok mutlu olur ve hatalarımı düzeltirim. Umarım beğenirsiniz...