12.bölüm

2.1K 116 115
                                    

Yazdığım 1 tane daha g!p kurgu var isterseniz yayınlarım.

Ve şey soracaktım bu kurguya mı bölüm yazayım yoksa diğerine mi
Seçip işimi kolaylaştırırsanız çok mutlu olurum.

İyi okumalar

Ilgazdan...

Aradan bi kaç gün geçti ve biz ilk planı uygulamak için barın yolunu tuttuk.

Bara gideceklerini çağan söylemişti hatta bizi de davet etti ama kabul etmedik. Malum gözetlemem gereken bir arkadaş var.

Yanımda sadece selen vardı kalabalık yapmamak için iki kişi gitmeyi uygun gördük.

Gözlüklerimizi takıp içeri girdiğimizde aşırı derecede kalabalık bir ortamla karşılaştık. Herkes birbirine sürtünüyor ve nefes alacak yer yok öyle söyleyeyim.

"KANKA AYAKTA SİKİLMEZSEK DUA EDİCEM AMK"

"BENDE BENDE"

Ses çok yüksekti  ancak bağırarak birbirimizi duyuyorduk .

"LA BAK ŞURADA ÇAĞAN"

"ÇAKIL DA ORADADIR O ZAMAN YAKLAŞALIM"

yavaşça bizi görmeyecekleri şekilde bi masaya geçtik ve izlemeye başladık.

Çağan önünde bi kızla flört ediyordu sağında ki koltuğa baktığımda murat, Fırat, çakıl ve ceren

Cereni görmemle beynimden vurulmuşa döndüm desem yeridir. Her yerden çıkıyo amına kodumun karısı.  bi anlamıyo mal istemiyoruz kızım seni gitsene.

Elini sürekli çakıla temas ettiriyor bide allahım çıldırcam.

Hayır çakılda da hata var. Senden hoşlandığını biliyorsun neden yanına otutturuyorsun.

"BEN BU KIZI YOLARIM"

"KANKA BU GİDİŞ NANAY BEN SANA SÖYLEYİM SEN KUDUR BURADA" canım arkadaşım çok güzel gaz verir.

İyi dostlar edindim hepsi kahpe amk.

Ben gözümü gram ayırmadan çakıla bakarken ceren elini çakılın pantolonunun önüne koydu.

"BİRAZ DAHA DEVAM EDERSE DALARIM" dedim.

Ama çok geçmeden hatta saniyesinde çakıl cerenin elini itti ve masadan bi shot alıp tekledi.

Öyle bir yere oturmuşlar ki çakıl karanlık ortamda parlıyor.

İçtiği içeceğin bi kısmı dudaklarından boynuna yol çizdi.

Boynundan başlayıp dudağına kadar yalamak vardı şimdi o kısmı.

LAN NE DİYORUM BEN KENDİNE GEL ILGAZ SAKİNİM sakinim nefes al ver al ver evet işte böyle.

Ceren elini çakılın boynuna götürdü ve yüzüne yaklaşmaya başladı gerçekten arsızdı ve çakılın onu kaç kere itmesine rağmen sürekli kendini ona yamamaya çalışıyordu.

Çakıl tekrardan kendini geri çekti ve ayaklandı.

Abisine bi kaç bir şey deyip tokalaşıp gitti.

"KANKA SENİNKİ GİDİYO"

"BİZDE ÇIKALIM PEŞİNDEN BURASI ÇOK HAVASIZ"

beraber kendimizi dışarı attık. Miraç ve helen miraçın evindelerdi o yüzden bizde olayları anlatmak için oraya gittik.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"eee anlatın bakalım noldu" helen büyük bir heyecanla bekliyordu.

yasak (g!p) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin