26.bölüm

1.3K 97 24
                                    

İyi okumalar

(ılgazdan)

Taksiye atladıktan sonra yarım saatte evime gelmiştim. Kendimi o kadar değersiz hissediyorum ki şuan.

Daha dün her şeyim olan insan bir gün içinde nasıl böyle bir şey yapabilir aklım almıyor ya.

Başkasına gideceksen neden gelip benimle beraber oluyorsun arkadaş senin benim kalbimi kırmaya ne hakkın var.

Aksiyon mu arıyorsun ne arıyorsun. Anlayamıyorum seni.

Mutfağa gidip dolaptan bi soda aldım. Canım hiç bir şey yemek istemiyordu.

Sodadan bir yudum aldım.

Gözümün önüne çakılla cerenin o hali gelince birden midem bulandı ve banyoya koştum.

Kusmam bitince ağzımı çalkaladım.

Aynada kendime baktığımda gözlerimin kızardığını gördüm ama kendimi durduramıyordum.

Bunu bize nasıl yaptı anlamıyorum beni böyle sik gibi hissettirirken kalbimin hâlâ onun için atıyor olmasını anlayamıyorum. Ben artık hiç bir şeyi anlamıyorum.

İnsanlar neden bu kadar kötüler.

Gözüm karardığı için kenardan tutundum ve yavaşça yere oturdum. Gerçekten hayatın amınakoyum ya.

Kapım alacaklı gibi çalmaya başlayınca ayağa kalktım ve kapıya doğru ayaklarımı sürüye sürüye gittim.

Kapıyı açmamla miraç'ın bana sarılması bir oldu. Onun sarılmasıyla ben daha çok ağlamaya başladım.

Durumu onlara anlatmamıştım. Bende yeni öğrenmiştim zaten.

"niye geldiniz."

Hem ağlıyor hem konuşuyordum.

Helen "ela çakılı' n iyi olmadığını aranızda bir sorun olabileceğini söyledi." dedi.

Selen önüme çöküp "anlatmak ister misin?"dedi.

Normal hayatı çok taşşağına yaşasakta bu tür durumlarda hepimiz çok ciddi oluyorduk.

Ben miraç' a sarılmıs otururken" aldatmış beni. "dedim.

" vay ibne gidip anasını sikmez miyim ben şimdi onun. "

Helen seleni tutarken ben de

" annesi çok iyi kadın onu sikme."

diye elinden çikolatası alınmış çocuklar gibi ağlamaya başladım. Kader abla cidden çok iyi kadındı tamam konumuz bu değil ama çok seviyorum ben o kadını.

" bence yanlış anlaşılma var. " miraç genelde en mantıklı konuşanımızdı. Ama şuan da haklı olduğunu pek düşünmüyordum.

"ikisini yatakta bastım."

"abov" ceren sinirimi bozup gülmemi sağladı ama yinede canım çok yanıyordu

yasak (g!p) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin