41.bölüm

1.2K 94 39
                                    

Çok beklettim özür dilerim
Yorum atabilirsin . Org
Yorum isterim haberiniz olsundu
İyi okumalar...

(Çakıldan)

"sevgilim telefonlar sende demi." elimdeki son valizi arabanın bagajına yerleştirdim.

"bendee." ılgaz elinde tuttuğu telefonları otuz iki diş sırıtarak gösterdi.

Beni ikna ettiğini düşündüğü için, dedesiyle babaannesini özlediği ve rizeye gidip onlarla hasret gidereceği için çok mutlu gözüküyordu.

Annem sanki gurbete gidiyormuşuz gibi elinde bir leğen yanlış duymadınız bir leğen suyla bekliyordu.

"çocuklar gelin bi sarılayım." arabanın bagajını kapattım ve ikimizde anneme doğru koştuk.

annem bi koluna beni diğer koluna ılgazı alıp sarıldı ve ikimizide sırayla öptü.

"sizi birbirinize emanet ediyorum dikkatli gidin ve dikkatli gelin tamam mı?"

"merak etme annem."

"çakıla ben göz kulak olurum sen hiç merak etme kader teyze."

Sarılmamız bitti ve anneme el sallayarak arabaya doğru ilerledik.

Annem aşırı duygusal birisiydi. gözleri dolu doluydu ve annem ağlarsa bende ağlardım o yüzden arabaya binmek için acele ettim.

Arabayı çalıştırdım ve yavaşça anneme düdük çalarak gaza bastım.

Annem suyu yeni yıkattığım arabama dökerek mahvetsede bunu ağlayarak söylüyorum
h

iç önemli değil annecim.
Bir daha yıkatırım ben güzel annem. Biraz anneci olduğum doğrudur.

Yolculuğa yeni başladğımız için sıkılmamak adına ılgaza şarkı açması için telefonumu uzattım ve "bakıyorum çok mutlusunuz hanımefendi." dedim.

Elimden telefonu alıp "çok mutluyumm^_^" dedi.
Onun aksine ben çok heyecanlıydım.

Beni sevecekler mi sevmeyecekler mi gram bilgim yoktu.

"türkçe pop açsana karı çok sarıyor."

"öyle yapıcam tatlım."

"Senin o tatlım diyen dilini tutar ben böyle"

"eee devamı?"

"öperim karım. Sağa baksana bi araba var mı? ayna dönmüş, yıkatırken müsait bir yerde düzelteriz."

"geç sevgilim yol boş."

Sakince ilerkerken bir yanda da son ses şarkı dinleyip eğleniyorduk.

Tam ılgaza yürümelik bir kısım geldiğinde bağıra bağıra söyledim.

"sevmişim seni. Vazgeçer miyim?
Yerini kimse alamaz, alamaz
Sen kalbimdesin, dilimde değil
Bu ömrüm senin, yoluna sereyim
Canımı vereyim"

"ooo çakıl hanımın romantik moodu açılmış."

"ben hep romantiğim güzellik."

Doğruya doğru bu ilişkinin odunu net olarak ılgazdı. Ama hiç problem değil nasıl olsa benim ateşimle tutuşuyor.

yasak (g!p) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin