Bu bölüm bana göre aşırı uzundu. İlk defa böyle uzun bölüm yazdım. 1900 küsür kelime kıymetimi bilin. Yeni bölüm hemen gelmez diye tahmin ediyorum ama beni gazlarsanız ve verdiğiniz gaz çabuk bitmezse bölüm erken gelebilir
İyi okumalarÇakıldan
İşimi bitirdikten sonra lavobadan çıktım.
"ılgaz nerdesin? " diye seslendim.
Çok geçmeden "odama gel." dedi.
Odasına gittim ve ne yaptığına baktım. Üstüne giyecek bir şeyler seçiyordu.
"hayırdır bir yere mi gidiyoruz?"
"evet markete gideceğiz."
Benim tipimi bok götürüyordu. hâlâ dün giydiğim kıyafetlerle duruyordum.
"önce bizim eve gidelim. Üstümü değiştireyim."
"tamam aşkım"
Of yemin ediyorum kalbimin ritmi değişiyor şöyle deyince.
"sen böyle tatlı tatlı aşkım dersen ben kalpten giderim."
"hmm"
Yavaş yavaş bana doğru geldi aramızdaki mesafeyi kapattı. Öyle sexy duruyordu ki sesinin de en etkileyici tonuyla "kalbine söyle gitmesin bana lazım o" dedi.
Ben nefesimi tutmuş ful odak ona bakıyordum. Gerçekten çok güzel etkisi altına alıyordu.
Ben girdiğim transtan çıkarak" hadi hazırlan çıkalım." dedim.
"ya öküz müsün?"
Biraz öküz olabilirim evet.
"hiçte bilem öküz değilim." kusura bakma bebeğim içimden kabullensemde seninle inatlaşmayı çok seviyorum.
"ben seni medeni yapmasını bilirim." dedi.
Kızım ben zaten yeterince medeniyim. Benden daha medeni bir insan bulamazsın ki.
"he balım he. Hadi çıkalım."
"dön arkanı üstümü değiştircem." haydaaa biz o kısımları aşmamışmıydık ya.
"sevgilim değil misin bakıveriyim. Hem ben bir çok çıplak kadın vücudu gördüm utanmana hiç gerek yok."
"git o gördüğün çıplak kadınlara bak o zaman."
"ya seni istiyorum ben."
"aynen"
Kıyafetlerini aldı ve banyoya doğru gitti tam arkasından girecekken kapıyıda suratıma kapatıp "hadi başka kızlara git sen." deyip kapıyı kitledi.
KİTLEDİ...
ya bu kız neden hep benim suratıma kapı kitliyor anlamıyorum. Ayrıca başka karı kız istemiyorum ben amk.
Öyle diyen dilime sokayım gerçekten.
On dakika banyonun önünde oturdum ve bekledim. Sonra bi kilit sesi geldi.
Gri eşofman ve mavi owersize bir tişört giymişti.
"hayırdır başka kadınların vücutlarına bakmaya gidiyodun en son."
Ayağa kalktım ve birden beline sarıldım.
"ya bebeğim ben istemiyom ki başka kızları."
"o zaman bida beni sinir edecek şeyler söyleme yoksa seni mahvederim çocuk. " dedi. bende zaten anlık boş bulunarak demiştim. Niye hemencicik kızdı ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yasak (g!p)
Novela JuvenilG!p kurgudur yani kızın penisi var rahatsız olacaklar hiç okumasa daha iyi olur Yeni yeni yazmayı deniyorum illaki hatalarım olur sizi rahatsız eden bir kısım olursa bana dm de iletirseniz çok mutlu olur ve hatalarımı düzeltirim. Umarım beğenirsiniz...