İyi okumalar...
Elimi yüzümü yıkayıp tuvaletten çıktım etrafa bakındığımda ılgaz etrafta gözükmüyordu.
Kendi masama gittiğimde gökçe yoktu ama
bir not gördüm./Çakıl tanıştığımıza memnun oldum umarım daha sık takılırız beni arkadaşım çağırdı acilmiş ben hesap'ı ödedim. İstediğin kadar oturabilirsin/
Yazıyordu notta. basta sinirlendim çünkü hesapı ben ödemek istiyordum.
İç ses: ağmann neyse koy göte
Deyince bende hemen koydum göte ve 5 şekerli kahvemi içmeye başladım.
ılımıştı biraz tam sevdiğim sıcaklık hızla diktim kafaya. ağzımı peçeteye sildim ve oturmaya devam ettim.
ılgaz yerleri paspaslıyordu bende onu izliyordum çaktırmadan.
Bu kız sanki özenle yapılmış gibiydi ya gamzeleri gözleri kaşı burnu herşeyi aşırı güzeldi. Benim gözümde feci şekilde kusursuzdu.
Ben tatlı tatlı bu kalbimi değişik hissettiren kadını izlerken telefonum çalmaya başladı.
Ela arıyor...
Telefonu açtığım an "alo alo alo" dedi.
Bende o anın enerjisiyle "götün kaç kiloo" dedim. Küçükken dedeme her alo dediğimde bana böyle derdi ağız alışkanlığı birden aklıma geldi şuan
"şey kanka akşam sizde buluşcaz abin sana da mesaj atmış ama sen daha görmemişşin" dedi.
"tamam balım bakarım ben şimdi, akşam belki baskete de gideriz sen ben murat fırat olur mu" dedim.
Akşamları canım sıkılıyordu hayır dese bile tek başıma giderdim ben.
"olur kardeş hadi kapatıyom bana yazıyo sana girmiyo tabi" dedi.
Ve suratıma kapattı pezevenk işte.Mobil verimi açtım ve abimin whatsapp'tan attığı mesaja baktım
Öküz insan
lan dalyarrak bugün eve kız
arkadaşımı getircem hepiniz
tanışırsınız annem yemek hazırlayacak
çok geçe kalma 8 gibi evde ol
yoksa seni banyoya kitlerim
ve ışığı kapatırım
zaa xdEvet klasik abi işte mal başka hiç bir özelliği yok saate baktım saat 6 buçuğa geliyordu ayaklandım ve cafeden çıktım arabama binip eve gittim.
annem açana kadar kapıya vurarak şemmamme çaldım of ama çok yetenekliyim ben bu kadar da olmaz ki
Annem kapıyı açar açmaz eve daldım bizimkilerden fırat gelmiş koltukta oturuyordu hemen yanına zıpladım ve ortada ki zigonu ayaklarımıza çektim playstationdan şu sıralar bizi fena saran gears of war açtım.
Ben oyuna baslamısken annem yandan "yine naptın kafana" dedi.
"gelecekte ki gelinine zorbalık yaptılar onları dövdüm" dedim.
annem heycanla yanıma oturup "kimmiş gelinim" dedi.
bu arada annemde bisexüeldi hatta ilk aşkı ilaydayı anlatmıstı bana neyse buralara girmeyelim.
"anne daha değil git hadi sonra anlatırım oyun oynuyom" dedim. Annemde mutfak havlusunu omuzuma hafiften vurup gitti.
Aga bu oyunu seviyodum ya şu sıralar fena sarıyo beni.
Biz oyunu oynarken ela ve murat'ta geldi yanımıza oturup bizi izlemeye başladılar sonra ela dayanamayıp mutfağa gitti.
Bu kız hep aç ya hiç doymuyor biz oyunumuzu oynayınca birazcık sıkıldık ve çıktık. Ben mutfağa gittiğimde annemle elanın kavga sesleri geliyordu.
"ya kader teyze ne olur yani bulgur pilavi, kuru fasulye, kabak köftesi de yapsan hem sen çok güzel yapıyorsun canım çekti iştee lütfenn " dedi ela.
"ya kızım geçende fırında tavuk, pirinç pilavı, patates yemeği ve balık yaptırdın. Sonrada hepsinden eccicik yiyip kalktın yemeklerin çoğu çöpe gitti" dedi annem. Haklıydı kadın şimdi yani bu pezevenk böyle çok yaptırıp yemiyordu.
Ela surat asarak "iyi yapma ölüyümde içinde kalsın kader teyze" diyince annem ayağındaki terliği çıkartıp
"bak eşşek sıpasına bak sen bida ölüm de bak terliği popona yersin yürü içeri" dedi.
gülerek yukarı odama çıktım ve üstüme temiz kıyafetler giydim diğerleri de temizdi de şimdi dışardan geldim ya annem kızıyo işte huysuz karı.
aşşağı indim ve abim de o sıra evden çıktı sevgilisini almaya gitti.
Bende mutfağa anneme yardıma gittim o bana tabakları çatalları bardakları kaşıkları falan verdi bende içerideki masaya dizdim. Saat 7:52 ye geliyordu ve kapı çaldı. Ben ve ela kapıya hızla fırladık ve işte bu yine ben önce geldim ve ben açtım kapıyı.
Ama kapıyı açmamla abimle ılgazı el ele görmem bir oldu suratım öyle bir düştü ki dolar bile bu kadar hızlı yükselmiyor o derece.
Ulan o kızı ben istiyordun ya. Böyle ufaktan dalgaya aldığıma bakmayın aq bi mutsuz oldum ben şuan
Bu bölümde bittiğğğğğ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yasak (g!p)
Teen FictionG!p kurgudur yani kızın penisi var rahatsız olacaklar hiç okumasa daha iyi olur Yeni yeni yazmayı deniyorum illaki hatalarım olur sizi rahatsız eden bir kısım olursa bana dm de iletirseniz çok mutlu olur ve hatalarımı düzeltirim. Umarım beğenirsiniz...