16.bölüm

2K 113 129
                                    

1 haftadır sol elim çok ağrıyo
Sebebini bilmiyorum
Biraz duygu sömrüsü yapmak istiyorum bu bölümü elim acıyarak yazıyorum
Ayrıca taslaktaki son bölüm bu artık her gün bölüm gelmez büyük ihtimal
Hadi iyi okumalar...

Çakıldan...

Burnuma gelen patates kokusuyla gözlerimi açtım. Dün çizgifilm izlediğimiz koltukta tek basıma yatıyordum ve üstümde ince bir battaniye vardı.

Kalkıp biraz sarsak adımlarla mutfağa ilerledim. Uyanır uyanmaz ayağa kalktığım için hafif gözüm karardı ama daha sonra hemen geçti.

Kapıdan başımı uzatıp "günaydınn" dedim. Ilgazda bana dönerek "günaydın uykucu" dedi.

"ne yapıyorsun" diye yanına yaklaştım.

"kızartma yaptım" dedi ve ağzıma bi tane patates uzattı.

Patatesi yedim ve arkasından sarılarak ellerimi beline yerleştirdim.

Burnumu ensesinden boynuna getirdim ve kokladım. "çok güzel kokuyorsun" ufak bir öpücük kondurdum ve oradan ayrıldım.

Heyecan yapmıştı...

"şey kahvaltı hazır ben şunları şey yapayım sende elini yüzünü şey yap ve gel" dedi.

"tamam o zaman ben şey edip geleyim." dedim.

Tuvaletimi yapıp elimi yüzümü yıkadım ve yanına geri döndüm.

"sen otur çayları ben koyarım balım."

"pekii"

Ben ikimizede çay koydum ve yerime oturdum.

"kaç şeker istersin."

"ben şekersiz içiyorum." dedi. Bence çayın tadı öyle hiç güzel değildi. Ama yinede damak zevki bir şey diyemem.

Şekerlikten 5 tane küp şeker aldım ve çayıma attım

"zehirliyorsun kendini" dedi. Ama başka türlü tat alamıyorum ki.

"bir şey olmaz."

İkimizde sessizce yemeğimizi yerken ılgaz "bugün seninkileri ve benimkileri çağırıp evde takılalım mı?" dedi.

Çayımdan bi yudum aldım ve "olurr" dedim.

İkimizde karnımızı tıka basa doyurunca beraber masayı topladık ve bulaşıkları yıkamaya başladık.

"ılgaz hani biz sevgiliyiz ya"

"evet"

"istediğim zaman seni öpebilirim o zaman demi"

"evet başımın belası evet"

Ben sevinçle elimdeki tabağı bırakıp yanağına öpücük bıraktım onu istediğim zaman öpebilmek o kadar güzeldi ki

"çok tatlısın." dedi.  Gözlerime bakarken gözlerinin içi parlıyordu onu ilk defa böyle görüyordum.

"tatlı olan sensin." dedim ve sırayla yüzünün her yerini öptüm. O kadar mutluyum ki yerimde duramıyorum.

yasak (g!p) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin