23.bölüm

1.5K 96 64
                                    

İyi okumalar

(Çakıldan)

Biz kamptan döndüğümüzde saat gece üç'e geliyordu.

Anneme ne zaman döneceğimi söylemediğim için ılgazın fazla ısrarıyla bu gece onda kalacaktım.

"çakıl karnın acıktı mı?" eve gelip her şeyi yerleştirmiştik malesef ayrı ayrı duşta almıştık.

Çok fazla ısrar etsem de sen duşta rahat durmazsın deyip beni kendinden uzaklaştırmıştı.

"biraz acıktım." dedim. Banyo yapmak insanı rahatlatıyor ve acıktırıyor.

"netflixten film seç ben bize bir şeyler hazırlayıp geliyorum."

"tamamm."

Ben film ararken neredeyse hepsini izlediğim için, seçmesi yarım saatimi aldı.

Çok geçmeden ılgazda yanıma geldi. İkimize tost yapmıs kurban olduğum.

Marifet desen o da var tam evlenilecek kadın ya valla okulu bitiriyim basıcam nikahı hatunuma.

" açacağın filme tüküreyim."

"niye ela çok öneriyordu izle diye erteliyordum hep."

"film güzel ama demek istediğimi izledikçe anlayacaksın."

"anlayalım bakalım."

Film başlarda çok normaldi ama izledikçe benim hatunun ne demek istediğini çok iyi anlamıştım.

Ben bize film diye porno açmışım da haberimiz yokmus öyle deyim.

Tostumuzu bitirince üstümüze örtüyü çektik ve izlemeye devam ettik.

"aşırı uykum geldi." dedi.

Bende filmi bitirmek istediğim için "sen uyu taşırım ben seni." dedim.

Biz bu kasları boşuna yapmadık arkadaş.

Ben filmi izlerken ılgazda bana sarılıp uyumaya başladı. Gözlerinden uyku akıyordu. kendini uyumamak için zorluyordu.

Film bitince bacakları ve sırtından kavradım. Saolsun zorluk çıkarmamak için kollarını boynuma doladı.

Yatağa bıraktığım. Ellerini boynumdan çekmeden "sende gel" dedi.

"geleceğim bebeğim bekle üstümü çıkartayım." kollarının arasından sıyrıldım ve üstümü çıkarttım.

Yaz ayında olduğumuzdan evler aşırı derecede sıcaktı ve nem vardı. O yüzden kıyafetle uyuması aşırı zor oluyordu. En azından benim için öyle.

...

Yüzümde hissettiğim dudaklarla uyandım ama gözlerimi açmadım.

başını boynuma soktu ve derin bir nefes çekti içine.
Bacağının tekinide bacaklarımın üstüne attı ve biraz daha öyle kaldı.

Yandan telefon sesi gelince "ben uyandırmaya kıyamıyorum şu zımpırtı ötüyo arkadaş." hızla üstümden atlayıp komidindeki telefona uzandı ve alarmı kapattı.

yasak (g!p) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin