29.bölüm

1.4K 101 33
                                    

İyi okumalar

(çakıldan)

Ilgazı görmediğim sekizinci günden sonra fırat saolsun kendi yaptığımız projeyi düzenlemişti.

Yemin ediyorum kaç gecedir yattığım yer batıyordu doktora gidip uyku hapı yazdırdım.

İşin kötü yanı içtikten sonra bayılıyor gibi oluyordum. Uyku düzeni diye bir kavram hayatımdan silinmişti resmen.

"kaçta buluşacaksınız ceren malıyla. " ben planı elayla yapmıştım tabi ama fıratın bir şeyden haberi yoktu.

"4 gibi."  içim içime sığmıyordu.

Ha bu arada ses kaydı bi süre kayıt almış. Cerenin oyununu ortaya çıkartacak kadarı desem daha doğru ama yinede ben işimi sağlama almak için ikinci planımızı da uygulayacaktım.

Amın kızı bir günde ne hale getirdi bizi ya. Ilgazada aşk olsun dinlemeden etmeden tokatı bastı. Hayır tokat basmasına bir şey demiyorum ama eli çok sert itin.

"sıkıldım la açında kurokunun basketboluna devam edelim"

Ela annemin yaptığı böreklerle içeri girdi. Ben televizyondan kurokunun basketbolunu açtım. Aslında hiç keyfim yoktu ama bi yandan da vardı çünkü elimdeki kanıtla ılgazın kapısına her türlü dayanıcaktım.

Cereninde amına koyayım bir daha evime alırsam orospu çocuğuyum.

...

Saat dört'e gelirken hazırlandım ve evden çıktım.
Cerene konuşalım deyip cafeye çağırdım ama inanın ne konuşacağız bende bilmiyorum.

O da sormadı gerçi.

Yolda giderken canım sıkıldığı için radyodan bir şarkı açtım.

Şansıma dut ağacı boyunca çalmaya başlayınca daha da çok özlem çöktü içime

Dut ağacı boyunca
Dut yemedim doyunca
Yâri düşümde gördüm
Sarılmadım doyunca

Bu türküyü aşırı derecede çok seviyordum. Azerbaycan türküsü ve hani aşırı güzel. Normalde azerbaycan türkülerin ya da azerbaycana bir ilgim yoktu.

Annem ben küçükken çok söylerdi. Oradan aklımda kalmış.

Şansıma fazla trafik yoktu, yollar boştu tıpkı cerenin beyni gibi.
(espiri yaptım)

Cafeye geldiğimde yolların aksine kakabalıktı. Kalabalık olması iyiydi. Eğer tenha olsaydı bu bana yakınlaşmaya çalışırdı.

Cereni gördüğümde telefondan uygulamayı açtım ve cebime koydum.

Elanın verdiği diğer telefonlada elayı aradım.

Kulağıma çok küçük bir kulaklık yerleştirmiştik. Elayla iletişimde olmam için.

Çakıl: sesim geliyor mu?

Ela: geliyor hepimiz seni dinliyoruz şuan hadi aslanım yaparsın sen.

Çakıl: sadece 1 saat otururum 1 saat içinde ne hallediyorsan hallet.

yasak (g!p) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin