İyi okumalar
Yorumke"kalk kalk kalk!!" odanın ışığının açılmasıyla ılgaza daha çok sarılıp gözlerimi kapattım.
Ama sanırım o da neye uğradığımızı bilmediği için kıpırdanarak doğruldu.
"bak hâlâ sırnaşıyor kıza ya."
"fırat siktir git yoksa üstünde smackdown hareketi deneyeceğim!"
Bu mükemmel ötesi işe yaramayan tehditim karşısında "açım ben hepiniz uyuyosunuz." dedi.
Ben biraz daha sızlanıp git desemde asla gitmediği için debelenmekten Uykum biraz olsun açıldı.
uyuşuk hareketlerle yataktan çıktım ve ılgazın üstünü güzelce örttüm.
Kısık ve aşık gözleriyle bana bakıyordu kurban olduğum.
Bakışlarımı fırata çevirdim ve"fırat in aşşağı geliyorum." dedim.
Allahtan beni ikiletmedi ve hemen odadan çıktı.
Bende altıma eşıfmanımı giyip tekrar ılgaza yaklaştım.
"dışardan istediğin bir şey var mı? " diye sordum. Biz gelene kadar o da uyanırdı heralde
"hepimize alın bir şeyler işte, bende muratla elayı uyandırırım siz gelene kadar."
"tamamdır." dedim ve Yanağına öpücük kondurup ayağa kalktım. Komodinin üzerinden cüzdan, telefon ve araba anahtarını alıp odadan çıktım.
Saate baktığımda gece 01:00 a geldiğini gördüm ufak çaplı bir şok yaşasamda mutlaka açık dükkanlar vardır heralde diye düşünerek fıratın yanına indim.
"kanka vallahi acımdan öldüm."
Kafasına hafiften vurup güldüm. Bu çocuk cidden mal ya çok seviyom.
Arabaya doğru giderken "ne yemek istiyorsunuz sayın fırat hazretleri?" dedim. Ben yeni uyandığım için canım bir şey istemiyordu ama fırat acından öldüğüne göre aklında vardır bir şeyler.
"instagramsa keşfetime hep hatay soslu dürümler, zurna dürümler, hamburger ve kebaplar çıktı ama araştırdım yakınımızda onlardan yok o yüzden kokoreçciye gideceğiz."
Gitmek istediği yeri navigasyondan açtı ve geriye yaslandı. Bende Işıklara geldiğimizde telefonumu hoparlöre bağladım ve sessizlik dağılsın diye müzik açtım.
XXX
Gideceğimiz yere çabucak vardık ve arabadan indik.
Ne kadar sevilen bir yer bilmiyorum ama gecenin bu saati olmasına rağmen önümde 10/15 kişilik bir sıra vardı.
Beklerken bi yandan da ılgazla mesajlaşıyordum. Geldiğimiz yer sucuk ekmek, köfte ekmek, kokoreç, midye falanda sattığı için ılgaza ve diğerlerine ne yemek istediklerini sordum. Hepsi kokoreç deyince işim bi tık kolaylaştı.
Sıra bana geldiğinde "abi beş yarım-" diyecekken arkamdan fırat "altı olsun." dedi. Ben abiye gülümseyip "abi altı yarım kokoreç beş büyük ayran bide kova midye alayım ben." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yasak (g!p)
Teen FictionG!p kurgudur yani kızın penisi var rahatsız olacaklar hiç okumasa daha iyi olur Yeni yeni yazmayı deniyorum illaki hatalarım olur sizi rahatsız eden bir kısım olursa bana dm de iletirseniz çok mutlu olur ve hatalarımı düzeltirim. Umarım beğenirsiniz...