45.bölüm

1K 116 64
                                    

Yorumlara abanın hadi aslan parçaları siz yaparsınız çok çok yorum gelirse söz bir bölüm daha yazacağım ve 2 3 gün içinde paylaşacağım
İyi okumalarrrrr🌠🌠🌠🌠

Ilgazdan...

Aradan geçen 4 günün sonunda artık gitme vaktimiz gelmişti.

Aslında daha fazla kalacaktık ama çakılla gökhan çok itişiyorlardı.

"ılgaz."

Arkamdan işittiğim gökhanın sesiyle sıçradım.
Bu çocuğu bende sevmiyordum ama katlanıyordum işte.

"efendim?"

Yavaş adımlarla yanıma yaklaştı ve elini omzuma koydu çakıl görse direkt kavga çıkartacağını bildiğim için hızla ittirdim elini.

"konuşalım mı? Sana söylemek istediğim bir şey var"

Biraz tedirgin olsamda "olur." dedim.

Gökhanı sevmiyordum onunla diyalog kurmak bile beni huzursuz ediyordu ama kabul etmezsem ısrar edeceğinide biliyordum.

"gel sana bir şey göstereceğim." kolumdan tutup çekecekken tekrar elimi çektim.

Cidden rahatsız oluyordum. "sen ilerle arkandan geliyorum." dedim.

O ilerlemeye başladığında bende telefonumun konumunu açtım. Çakıl olurda beni bulamazsa telefon konumundan görebiliyordu.

Zeki sevgilim benim.

Gökhanı takip ettiğimde geldiğimiz yerin samanlık olduğunu farkettim.

Burası ne alakaydı şimdi?

"neden buraya geldik?"

Korkmadım desem yalan olur bu delinin sağına soluna güven olmaz.

"gel sen."

Samanlığa girdiğimizde klasik ineklerden koyunlardan ve bok kokusundan başka bir şey yoktu.

"ılgaz, biliyorum sevgilin var. Ama ben hislerime engel olamıyorum. Onda olupta bende olmayan ne var güzelim. Ne olur yani onu değilde beni seçsen? Bak yemin ederim seni çok mutlu ederim. Lütfen bir şans ver bize."

Duyduğum kelimelerin saçmalığıyla şoka girsemde çabuk atlatıp bir adım geriye gittim.

" saçmalama gökhan sen ne diyorsun ya ben çakılı seviyorum bir daha sakın böyle bir teklifle gelme bana."

Arkamı dönmüş gidecekken benden önce davrandı ve kapıyı kilitledi.

"çekil şuradan bağırırım." korkuyorum allahım yardım et.

"ya kendi isteğinle kabul edersin ya da ben zorlarım seçim senin?"

Hızlıca yerde gördüğüm büyük taşı elime aldım.

"uzaklaş benden!!" bacaklarım korkudan titremeye başlamıştı.

Gökhan birden üstüme geldi ve sırtımı tahtaya yasladı.

"gitsene amınakoyum bırak beni seni mahvederim!"

Şuan bi sik yapacak konumda değilim sadece korkudan ne yapacağımı ve diyeceğimi bilmiyorum.

"bırakmam sen benimsin!"

Gözü dönüş gibi bakıyordu. İğrenç bir şekilde kendini bana bastırdı. Her ayrıntısını hissettiğimde gözlerim feci şekilde doldu.

Elimdeki taşı hızla kafasına vurduğumda eğildi ve başını tuttu. Fırsattan istifade kapıya koşmaya çalıştım ama tişörtümden çekmesiyle yere samanların üstüne düşmem bir oldu gözü dönmüş gibi başından akan kanla üstüme çıktı.

yasak (g!p) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin